Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Допоможіть будь-ласка!!!! По допиту потерпілого!

rozalina

рядовой
Симпатии
0
Я студентка, тому прошу допомогти мені вирішити завдання по криміналістиці!
це зразок!протоколу допиту потерпілого, так як у нас ще не було практики, а поставили цю дисципліну, прошу Вас допомогти мені і знайти помилки в наведеному протоколі та відповісти на питання, які знаходяться під протоколом!:(

П Р О Т О К О Л
допиту потерпілого
м. Харків 28 жовтня 2001 р.
Допит початий у 10 год. 15 хв.
Закінчений у 11 год. 30 хв.
Слідчий слідчого відділу Дзержинського РО ГУМВС України в Харківській області лейтенант міліції Портнов Я.Г. у відповідності зі ст. ст.170, 171 КПК України допитав як свідка по кримінальній справі № 60002384:
1. Прізвище, ім'я, по батькові – Протасова Ольга Миколайовна.
2. Дата народження – 13.10.1988.
3. Місце народження – м. Харків
4. Національність і громадянство - українець, громадянин України.
5. Паспорт - 1V-ВЛ, № 628806 від 16.06.88 р.
6. Освіта - середня.
7. Місце роботи, навчання – студентка Харківської академії архитектури.
8. Адреса проживання – м. Харків, вул. Сумська б.203, кв. 6.
9. Відомості про судимості: не судима
Про кримінальну відповідальність за дачу навмисно помилкових показань по ст.384 КК України.
Потерпілій роз'яснені вимоги ст. 19 УПК України й ст. 63 Конституції України, ознайомившись із якими Протасова О.М. заявила, що бажає давати показання по кримінальній справі українською мовою.

Підпис _______________ / Протасова О.М. /

Відносно справи показую наступне: