Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Квартирний облік

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

KIM

рядовой
Регистрация
20 Дек 2010
Сообщения
19
Reaction score
2
Всім доброго дня, мене дуже цікавить питання квартирного обліку в системі МВС, порядок та які документи для цього необхідно. Допоможіть добрим словом, хто щось про це знає.
 

investigator

полковник
Регистрация
29 Окт 2008
Сообщения
1,259
Reaction score
113
становился несколько лет назад. Нужны были документы: копия паспорта с пропиской, копия свидетельства о браке, копия паспорта супруги, копия свидетельства о рождении ребенка, справка Ф-3 из паспортного о составе семьи, ходатайство о постановке на квартучет. Все документы сдавал в квартотдел по месту прописки
 

Rumka

старший прапорщик
Регистрация
19 Фев 2010
Сообщения
288
Reaction score
543
Я ставав на квартирний облік десь років три назад тоді подавався наступний пакет документів.


Перелік документів, необхідних для постановки на квартирний облік:
1. Рапорт (заява) на ім"я голови житлової комісії МВС.
2. Довідка з місця проживання про склад сім"ї та реєстрацію (форма № 3).
3. Довідка з місця роботи (видає відділ кадрового забезпечення).
4. Довідка про те, чи перебувають члени сім"ї на квартирному обліку за місцем роботи.
5. Довідка щодо перебування на квартирному обліку за місцем проживання.
6. Паспорти членів родини (оригінали пред"являються особою, копії додаються).
7. Документи, що надають право на пільги при взятті на квартирний облік.
8. Довідка Київського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об"єкти рухомого майна КМДА про наявність (або відсутність) у приватній власності житла в місті Києві.
9. Копії свідоцтв про народження дітей.
10. Копії свідоцтв про одруження.
11. Копії свідоцтв про розлучення.
 

Vit

Ветеран
Регистрация
1 Апр 2010
Сообщения
3,982
Reaction score
1,994
П О С Т А Н О В А
РАДИ МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
І УКРАЇНСЬКОЇ РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ РАДИ
ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛОК
від 11 грудня 1984 р. N 470
Київ
Про затвердження Правил обліку громадян, які
потребують поліпшення житлових умов, і надання
їм жилих приміщень в Українській РСР
На сьогоднішній день діюча постанова +
також "Житловий кодекс".
 

Syava ment

старший прапорщик
Регистрация
16 Янв 2009
Сообщения
228
Reaction score
379
Все четко, понятно, без прелюдий))) Спасибо
Я ставав на квартирний облік десь років три назад тоді подавався наступний пакет документів.


Перелік документів, необхідних для постановки на квартирний облік:
1. Рапорт (заява) на ім"я голови житлової комісії МВС.
2. Довідка з місця проживання про склад сім"ї та реєстрацію (форма № 3).
3. Довідка з місця роботи (видає відділ кадрового забезпечення).
4. Довідка про те, чи перебувають члени сім"ї на квартирному обліку за місцем роботи.
5. Довідка щодо перебування на квартирному обліку за місцем проживання.
6. Паспорти членів родини (оригінали пред"являються особою, копії додаються).
7. Документи, що надають право на пільги при взятті на квартирний облік.
8. Довідка Київського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об"єкти рухомого майна КМДА про наявність (або відсутність) у приватній власності житла в місті Києві.
9. Копії свідоцтв про народження дітей.
10. Копії свідоцтв про одруження.
11. Копії свідоцтв про розлучення.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху