Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Начисление пенсии при увольнении из ВУЗа (университет внутренних дел)

khenk.bai

старший сержант
Регистрация
25 Окт 2016
Сообщения
95
Симпатии
41
#31
А никаких изменений и не нужно. Этот период не засчитывали не от пробелов в законах, а от их непонимания кадровиками полиции. теперь им в соответствующую графу розрахунку вислуги нужно будет что-то записать. Может наконец-то почешут репу и мозги включат
Ну почему же не нужно? Вспомните письма-разъяснения Минсоцполитики за 2016 год, на основании которых в один период включали в выслугу учебу в ВУЗах, а потом нет. Камнем преткновения стало условие присвоения офицерского (специального) звания после окончания такого заведения. Наличие графы в бланке ни о чем еще не говорит.
ст.17 нашего ЗУ:
До вислуги років поліцейським, особам офіцерського складу, особам середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ ... при призначенні пенсії на умовах цього Закону додатково зараховується час їхнього навчання (незалежно від форми навчання) у цивільних вищих навчальних закладах, а також в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції ... або призначення на відповідну посаду в межах до п’яти років із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби.
 
Регистрация
30 Авг 2018
Сообщения
8
Симпатии
10
#32
По учебе в вузе ситуация другая. Там Высший админсуд в 2016 разъяснил, что обязательно нужно присвоение офицерского звания после окончания вуза (хотя, по-моему, это ошибочно, но есть официальный прецедент) . Поэтому перестали засчитывать гражданскую учебу, если не было военной кафедры.
По сотрудникам вузов МВД в п. 15 переходных положений закона о полиции четко записано о сохранении права на пенсию, если остался работать на любой должности по переводу. Кадры полиции, читая только одну ч .1 ст. 17 Закона о пенсионном обеспечении, начали отказывать в зачислении периода работы в выслугу лет. Этому способствовало и неправильное принятие сотрудников вузов в полицию, не как положено с 7.11.2015, а через несколько месяцев. То есть сложилась ситуация, когда нужно было в совокупности оценивать несколько законодательных норм. Этого никто делать не стал, а как всегда рассудили, что проблемы утопающих, дело рук самих утопающих. А сейчас в графу в новом бланке нужно что-то записать. Там можно либо записать, что такой период есть (а это указано в послужном списке) и он тогда засчитывается, либо что его нет (а это уже неправда и легко оспаривается в суде). Таким образом, этот период будет засчитываться либо сразу, либо через суд.
 
Регистрация
30 Авг 2018
Сообщения
8
Симпатии
10
#33
Вот и решение суда в пользу истца

З аналізу норм законодавства та з урахуванням обставин справи, на погляд суду, вислуга років позивача має визначатися шляхом складання кількох періодів роботи, а саме: служба в ОВС з 19.08.1993 року до 06.11.2015 року; безперервна робота в навчальному закладі МВС України з 07.11.2015 року по 31.03.2016 року включно; служба в Національній поліції з 01.04.2016 року до 05.09.2018 року .
Невизнання ГУНП в Харківській області періоду роботи позивача з 07.11.2015 року до 01.04.2016 року на посаді доцента кафедри теорії та історії держави і права Харківського національного університету внутрішніх справ роботою в МВС України (що вбачається з наказу про звільнення позивача та розрахунку вислуги років), на погляд суду, суттєво порушує право позивача на отримання пенсії за 25 років служби, що також суперечить практиці Європейського суду із захисту прав людини.

Проте, суд критично ставиться до пояснень представника субєкта владних повноважень стосовно того, що якби позивач звільнялась на пенсію саме з цієї посади, то зазначений період часу враховувався би позивачу до пенсії, але оскільки при звільненні з цієї посади вона за призначенням пенсії не звернулась, а продовжила службу в органах Нацполіції на посаді , то в такому випадку період роботи з 07.11.2015 року до 01.04.2016 позивачу не повинен враховуватись.
З приводу цих тверджень суд зазначає, що в законодавстві не має й посилання на те, що для осіб, які визначені в п. «ж» ч. 1 ст.12 Закону, в разі їх прийняття на службу до Національної поліції, має викреслюватися, не зараховуватися до стажу служби, період роботи в МВС.
З огляду на викладені обставини суд приходить до висновку, що така позиція відповідача суттєво порушує права позивача та не узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/78189717
 
Сверху