Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Осучаснення пенсій, чи перерахунок згідно чинного законодавства

iip

капитан
Регистрация
23 Сен 2010
Сообщения
851
Симпатии
522
И что дальше?


А как же решение ВСУ?! где все нам зарубили! и премии и надбавки за Особые.
Хороший вопрос. ) Наверное, для начала подождать пока решение вступит в законную силу. )
 
Регистрация
10 Апр 2016
Сообщения
34
Симпатии
58
Дело так или иначе находится в суде. Или у судьи, или в архиве суда.

Как собираетесь доказывать вынесение решения задним числом ?
Может быть удастся доказать, исходя из приведенной хронологии, что судья
нарушил правила деловодства. Не сдал дело в архив, с запозданием разместили
информацию о деле в электронном реестре, направил стороне процесса судебное
решение с задержкой. Проявил халатность. Может быть какое-то дисциплинарное
наказание будет применено, если на судью подать жалобу. А если он находился на больничном ? )
ИМХО.
Якщо будете подавати апеляцію то робіть силку на дату отримання рішення суду і від цієї дати відраховуйте 30 днів, а в апеляційній скарзі повинні просити суд про поновлення апеляційного терміну згідно ст.295 КАС п.2.
 

Андрей1111

полковник
Регистрация
12 Авг 2011
Сообщения
1,166
Симпатии
1,164
Ну так вызнали пункт 3 незаконным, а в нем то было все как по старому, которое сейчас осталось в 45 постанове:
"3. Перерахувати з 1 січня 2016 р. пенсії, призначені згідно із Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 “Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 96, ст. 3281). Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року. "
Одно только дальше в п.3 идется про поэтапное выплату пенсий, если вступит в силу нужно будет подавать в суд чтобы всю сразу выплатили и только!
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Ну так вызнали пункт 3 незаконным, а в нем то было все как по старому, которое сейчас осталось в 45 постанове:
"3. Перерахувати з 1 січня 2016 р. пенсії, призначені згідно із
Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 “Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 96, ст. 3281). Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року. "
Одно только дальше в п.3 идется про поэтапное выплату пенсий, если вступит в силу нужно будет подавать в суд чтобы всю сразу выплатили и только!
Обратите внимание, что постанова 45 сейчас в такой редакции, а по состоянию на 1.01.2016 г., ее редакция была без всякого "с 1 сычня 2016"
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Одно только дальше в п.3 идется про поэтапное выплату пенсий, если вступит в силу нужно будет подавать в суд чтобы всю сразу выплатили и только!

А по поводу подачи в суд, чтоб сразу все выплатили, у меня на руках решение Верховного суда с лета прошлого года, чтоб все выплатили сразу. И что ? Ни-че-го. Не выплатили. На данном этапе -жалоба на действия исполнителя, что они , видите ли, считают, что выплата по 103 - это есть уважительной причиной для того, чтобы не налагать на ПФУ даже штраф за невыполнение решения.
 

iip

капитан
Регистрация
23 Сен 2010
Сообщения
851
Симпатии
522
А по поводу подачи в суд, чтоб сразу все выплатили, у меня на руках решение Верховного суда с лета прошлого года, чтоб все выплатили сразу. И что ? Ни-че-го. Не выплатили. На данном этапе -жалоба на действия исполнителя, что они , видите ли, считают, что выплата по 103 - это есть уважительной причиной для того, чтобы не налагать на ПФУ даже штраф за невыполнение решения.
Если так оно и есть, то подайте жалобу в ЕСПЧ на неисполнение государством решения суда где-то в октябре этого года. Вероятность признания жалобы приемлемой высока. К тому же, к октябрю прояснится ситуация с исполнением Украиной дел по кейсу Бурмич.

Без привязки к лицу, дающему консультацию. Примите к сведению информацию.
https://protocol.ua/ua/kak_vernut_dolg_cherez_espch_gosudarsvennie_dolgi_dolgi_chastnih_kompaniy/
 
Последнее редактирование:

Андрей1111

полковник
Регистрация
12 Авг 2011
Сообщения
1,166
Симпатии
1,164
Обратите внимание, что постанова 45 сейчас в такой редакции, а по состоянию на 1.01.2016 г., ее редакция была без всякого "с 1 сычня 2016"
так обставини для перерахунку настали 01.01.2016 року, в старій редакції - на момент виникнення підстав для перерахунку а в 103 з 01.01.2016 року, яка Вам від цього різниця і вигода?
 

slavovich

подполковник
Регистрация
22 Апр 2010
Сообщения
13,956
Симпатии
21,824
Обратите внимание, что постанова 45 сейчас в такой редакции, а по состоянию на 1.01.2016 г., ее редакция была без всякого "с 1 сычня 2016"
Та это нам без разницы, для нас главное в середних розмирах, а они указаны как раз в постанове 45, и уже давно, так что толку большого от этого решения нет, теперь просто создаст КМУ новую постанову без поэтапного возвращения долга, и вот здесь может возникнуть интересный момент, пенсии будут как сейчас, а вот задолжность вообще перестанут платить, некоторые пойдут в суд, но ПФ до одного места эти суды.
 

SVAT-БЕРКУТ

лейтенант
Регистрация
21 Ноя 2014
Сообщения
619
Симпатии
1,387
Та это нам без разницы, для нас главное в середних розмирах, а они указаны как раз в постанове 45, и уже давно, так что толку большого от этого решения нет, теперь просто создаст КМУ новую постанову без поэтапного возвращения долга, и вот здесь может возникнуть интересный момент, пенсии будут как сейчас, а вот задолжность вообще перестанут платить, некоторые пойдут в суд, но ПФ до одного места эти суды.
В Этой долбаной стране, да именно стране, а не Государстве, возможно ВСЕ! Сейчас что Порох, что ВР думают только о себе, в принципе как и раньше, уверен что Каб. мин в о главе с Гройсраном тоже наши проблемы до одного места.
Возможно уже нужно будет стучаться к новому Президенту и новому Каб. Мин. так как суды Порох уже приватизировал!
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Если так оно и есть, то подайте жалобу в ЕСПЧ на неисполнение государством решения суда где-то в октябре этого года. Вероятность признания жалобы приемлемой высока. К тому же, к октябрю прояснится ситуация с исполнением Украиной дел по кейсу Бурмич.

Без привязки к лицу, дающему консультацию. Примите к сведению информацию.
https://protocol.ua/ua/kak_vernut_dolg_cherez_espch_gosudarsvennie_dolgi_dolgi_chastnih_kompaniy/
Я подала уже , после полгода неисполнения по решению Верховного суда (в по факту - после 3 лет невыплаты пенсии), надеялась , что вдруг пройдет. Но жалоба признана неприемлимой, так как прошло только полгода. Теперь попробую еще в следующем году, хотя на тот момент уже все выплатят.
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
А есть у кого идеи, как привязать надбавку за особо важные задания , которая была раньше ,к надбавке за специфические условия службы полицейских по постанове 988? По сути -это тоже самое.
 

iip

капитан
Регистрация
23 Сен 2010
Сообщения
851
Симпатии
522
Я подала уже , после полгода неисполнения по решению Верховного суда (в по факту - после 3 лет невыплаты пенсии), надеялась , что вдруг пройдет. Но жалоба признана неприемлимой, так как прошло только полгода.
Секретариат в ответе конкретно указал на причину неприемлемости или это Ваше предположение ?

Относительно полгода/полтора у меня есть предположение. Если дело касается ответственности государства по исполнению решения в имущественном споре - то полтора, если исполнение не имущественное - то возможно полгода. ИМХО.
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Секретариат в ответе конкретно указал на причину неприемлемости или это Ваше предположение ?

Относительно полгода/полтора у меня есть предположение. Если дело касается ответственности государства по исполнению решения в имущественном споре - то полтора, если исполнение не имущественное - то возможно полгода. ИМХО.
сослались на прецедентную практику, в частности дело Солошенко против Украины, в котором срок неисполнения слишком маленький 1 год и 3 мес. и не касался основных средств к существованию.( у него было невыплата пособия на питание как Чернобыльцу)
 

slavovich

подполковник
Регистрация
22 Апр 2010
Сообщения
13,956
Симпатии
21,824
А есть у кого идеи, как привязать надбавку за особо важные задания , которая была раньше ,к надбавке за специфические условия службы полицейских по постанове 988? По сути -это тоже самое.
Да никак вы её не привяжите, полиция, это новая структура, соответственно и надбавка совершенно новая.
 
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
169
Симпатии
211
немного позитива коллеги
Дефицит Пенсионного фонда Украины в 2019 году составляет около 30 миллиардов гривень, заявил глава правления ПФУ Евгений Капинус.
"Дефицит Пенсионного фонда в последние годы имеет тенденцию к снижению. В текущем году у нас около 30 миллиардов гривень дефицит Пенсионного фонда. Этот показатель демонстрирует, что система пенсионного обеспечения стабилизируется", - сказал он.
Также он добавил, что доходная часть фонда в этом году составляет 408 миллиардов гривень. В январе-апреле Пенсионный фонд направил 134 миллиарда гривень на выплату пенсий и 8,4 миллиарда гривень - на выплату монетизированных субсидий.

хотя я бі особо не обнадеживался
почтенній глава правления может и манипулировать цифирью, а может и просто соврать, на то он и глава правления
да и история знает много тому примеров
 

Южанин

старшина
Регистрация
22 Ноя 2016
Сообщения
142
Симпатии
300
"Окружний адміністративний суд Києва завершив розгляд справи за позовом Кабінету міністрів України щодо перерахунку пенсій колишнім працівникам органів внутрішніх справ. Про це повідомили у прес-службі суду. Так, суд 14 травня 2019 року визнав протиправним і недійсним пункт 3 Постанови КМУ від 21.02.2018 року № 103 «Про перерахунок пенсій особам, звільненим з військової служби, та деяким іншим категоріям». В судовому засіданні була оголошена вступна та резолютивна частина рішення по справі."

https://today.ua/sud-vinis-rishennya-shhodo-pererahunku-pensij-kolishnim-spivrobitnikam-mvs/

Так, что выходит, что Гнойсман нас очередной раз "обул". Теперь, что - эти жалкие копейки за 16 - 17 года выплачивать не будут, так еще и вывернут то что уже выплатили? Мы расслабились и нам "всадили" ..... получаем удовольствие....
 

SVAT-БЕРКУТ

лейтенант
Регистрация
21 Ноя 2014
Сообщения
619
Симпатии
1,387
"Окружний адміністративний суд Києва завершив розгляд справи за позовом Кабінету міністрів України щодо перерахунку пенсій колишнім працівникам органів внутрішніх справ.
Это что Каб. Мин. подал в суд на свою же постанову???

Так, что выходит, что Гнойсман нас очередной раз "обул". Теперь, что - эти жалкие копейки за 16 - 17 года выплачивать не будут, так еще и вывернут то что уже выплатили? Мы расслабились и нам "всадили" ..... получаем удовольствие....
Постанову они нарисуют новую, только что там будет и как-большой вопрос.
А на счет расслабились, -какие Ваши предложения были раньше и есть сейчас ? А то кричать и писать все гаразд, а вот что то выдать конкретное, по делу, с этим у нас туго!
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Кто -то в теме поднимал вопрос касаемо того, что пенсионеры МВД, которые продолжают работать на гражданке, уплачивают единый взнос, а пенсия им не пересчитывается с учетом дополнительного страхового стажа, заработанного на гражданке. Меня этот вопрос тоже интересует в разрезе оплаты страхового взноса за себя как за предпринимателя на едином налоге. Вообщем ,я долго размышляла над этим вопросом ,и решила зайти со стороны дискриминации пенсионеров по возрасту и пенсионеров по выслуге. В результате я подала заявление на эту тему Уполномоченному по правам человека. В прошлом месяце пришел оттуда ответ, что проводится тщательное рассмотрение признаков дискриминации и в случае установления таких будут внесены предложения в профильные комитеты ВРУ. Текст своего заявления сброшу. Может надо поразмыслить в этом направлении, насчет дискриминации бывших МВД шников , которых лишили надбавки за особо важные задания,при этом установив аналогичную надбавку полицейским . Что- то на эту тему.
З В Е Р Н Е Н Н Я

з питання дискримінації
Я є фізичною особою-підприємцем за спрощеною системою оподаткування. Також я є пенсіонером за вислугу років. Пенсія за вислугу років мені призначена як працівнику органів внутрішніх справ за ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 01.01.1992 року.
Пунктом 4 ч.1 ст.4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 встановлено, що платниками єдиного внеску є: фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.
Ч.4 ст.4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 передбачено:
Особи, зазначені у пунктах 4 та 5-1 частини першої цієї статті, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Вказаною нормою певним особам (наприклад, особам, що отримують пенсію за віком) надається додатковий привілей, що полягає у праві не платити за себе єдиний внесок .
Законом України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 року № 1058-IV (надалі – Закон 1058-IV ) надано визначення поняття пенсіонер:
пенсіонер - особа, яка відповідно до цього Закону отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім'ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом;
Тобто особи, що отримують пенсію за віком за Законом 1058-IV є пенсіонерами.
І такі особи (пенсіонери) звільнені від обов»язку сплати за себе єдиного внеску. Тобто сплачувати єдиний внесок є їхнім правом.
Законом України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 року, у статті 2 перелічені види державних пенсій (трудових) :
за віком;
по інвалідності;
в разі втрати годувальника;
за вислугу років.
Цей перелік видів пенсій є вичерпний.
Я є колишнім працівником органів внутрішніх справ, та на теперішній час є пенсіонером ВМС, оскільки отримую пенсію за вислугу років як працівник органів внутрішніх справ.
Статтею 4 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 року передбачено: Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на службі в органах внутрішніх справ регулюються ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 01.01.1992 року.
Згідно зі ст ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 01.01.1992 року особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом при наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.
Згідно ст. 1-1 цього Закону законодавство про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, базується на Конституції України і складається з цього Закону, Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та інших нормативно-правових актів України, прийнятих відповідно до цих законів.
Згідно до ст. 51 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 пенсії за вислугу років встановлюються окремим категоріям громадян, зайнятих на роботах, виконання яких призводить до втрати професійної працездатності або придатності до настання віку, що дає право на пенсію за віком.
Згідно з ч.2. ст.2 ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 01.01.1992 року пенсіонерам з числа військовослужбовців та осіб, які отримують пенсію за цим Законом, у разі повторного прийняття їх на військову службу до Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та Державної спеціальної служби транспорту, службу до Національної поліції, Служби судової охорони, органів та підрозділів цивільного захисту, податкової міліції та Державної кримінально-виконавчої служби України виплата пенсій на час їх служби припиняється. При наступному звільненні із служби цих осіб виплата їм пенсій здійснюється з урахуванням загальної вислуги років на день останнього звільнення.
Законом України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 року № 1263-VII визначається організаційно-правові засади запобігання та протидії дискримінації з метою забезпечення рівних можливостей щодо реалізації прав і свобод людини та громадянина.
Згідно ст. 2 цього Закону принцип недискримінації полягає в забезпеченні рівності прав і свобод осіб та/або груп осіб.
За змістом статті 2 ЗУ «Про пенсійне забезпечення» державні пенсії є чотирьох видів, а відповідно особи, що отримують державні пенсії можна об’єднати в одну групу осіб – пенсіонерів. Тобто особи, які отримують пенсію за віком, пенсію по інвалідності, пенсію у разі втрати годувальника, пенсію за вислугу років є соціальною групою осіб, які мають статус отримувачів пенсії .
Згідно з ч.4 ст.4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 пенсіонерам за віком,які є фізичними особами-підприємцями надано право не платити єдиний внесок за себе. Пенсіонерам, які отримують пенсію за вислугу років, таке право надано не було.
Це свідчить про те, пенсіонерам, що отримують пенсію за віком надається перевага порівняно з іншими пенсіонерами –пенсіонерами, які отримують пенсію за вислугу років.
Обидві ці категорії пенсіонерів – це громадяни України, які сумлінно працювали все життя, сплачували страхові внески та отримали право на пенсію, тобто відпрацювали визначений законодавством період часу та виконали визначені законодавством умови для отримання права на призначення певного виду пенсії.
Згідно з п.2.ч.1 ст.1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 року дискримінація - це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.

Отже, пенсіонери, які отримують пенсію за вислугою років, яка призначена за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" зазнали обмеження у визнанні їх права бути звільненими від сплати єдиного внеску за себе , в той час як пенсіонери за віком, які отримують пенсію за віком за Законом 1058-IV звільнені від сплати єдиного внеску за себе.
Особи, що отримують пенсію за вислугу років обмежені користуватись правом бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Хоча таке право надане особам, що отримують пенсію за віком.
Це свідчить про непряму дискримінацію - тобто ситуацію, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Ненадання права бути звільненими від сплати єдиного внеску пенсіонерам за вислугу років ставить їх у менш сприятливі умови порівняно з пенсіонерами за віком, яким надано право бути звільненими від сплати єдиного внеску та вони можуть сплачувати за себе єдиний внесок на добровільній основі.
Таке обмеження не має об’єктивно обґрунтовану мету, яка б дозволяла утискати права певної групи осіб, що об»єднані певними спорідненими ознаками: це громадяни України, які виконали умови, встановлені Державою для отримання права на пенсійні виплати, звернулись до відповідних органів з метою оформлення таких прав, отримують пенсію та одночасно з цим є фізичними особами-підприємцями.
Надання певних переваг одній категорії цієї групи осіб, та ненадання таких переваг іншій є проявом непрямої дискримінації .
Це створює напружену соціальну атмосферу, оскільки таке становище принижує осіб, що отримують пенсію за вислугою років порівняно зі пенсіонерами за віком.
В Україні відсутній закон, який на законодавчому рівні закріплює нерівність пенсіонерів за віком та пенсіонерів за вислугу років в частині обсягу їх прав, тобто немає жодного закону, який встановлює, що пенсіонери за віком є більш вразливою категорією населення (а тому потребує додаткового захисту та привілеїв), ніж пенсіонери за вислугою років.
Метою прийняття норми закону – Ч.4 ст.4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010, що дозволяє сплачувати єдиний внесок на добровільній основі є надання права не сплачувати єдиний внесок особам, які вже набули відповідного стажу, що дозволяє їм отримувати пенсійні виплати, та подальша участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування не є обов»язковою у зв’язку з цим. Таким особам (що вже набули право на отримання пенсії та отримують її) дозволяється у добровільному порядку брати участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Це обумовлене тим, що якщо особа в наступному бажає, щоб її пенсія була перерахована, вона добровільно сплачуючи єдиний внесок та набувши не менше 24 місяців страхового стажу, може розраховувати на перерахунок пенсії за ст.42 ЗУ Закон1058-IV.
В той же час, особа, яка не бажає такого перерахунку, має права не сплачувати єдиний внесок.
Виходячи з мети прийняття цієї норми права, кожній особі, яка вже набула право на пенсію та отримує пенсію ( незалежно від її виду) має бути надано право на подальшу добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Таким чином, різниця у ставленні до осіб, що отримують пенсію за віком за Законом України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та осіб, що отримують пенсію за вислугою років за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" є проявом непрямої дискримінації осіб, що отримують пенсію за вислугою років.
Крім того, треба зазначити наступне.
Наразі особи, що отримують пенсію за вислугою років за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та є фізичними особами- підприємцями зобов’язані сплачувати єдиний внесок за себе, однак у них відсутня можливість здійснити перерахунок пенсії з врахуванням страхового стажу, який вони набули за рахунок сплати єдиного внеску за себе , виходячи з наступного .
Порядок перерахунку пенсії з врахуванням набутого страхового стажу не менш 24 місяців страхового стажу передбачено у ч.4 ст.42 ЗУ Закон1058-IV:
4. У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, перерахунок пенсії проводиться з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої обчислена пенсія.
Дія цієї частини не поширюється на пенсіонерів, яким призначено пенсію за вислугу років на умовах, передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення"
Згідно з ст.4 ЗУ «Про пенсійне забезпечення» умови, норми та порядок пенсійного забезпечення військовослужбовців, а також осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейських та членів їхніх сімей встановлюються Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".
Отже, перерахунок пенсії за вислугою років, яку отримують особи за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з урахуванням нового набутого страхового стажу (за рахунок єдиного внеску, що сплачується фізичними особами –підприємцями за себе) не здійснюється за Законом 1058-IV.
Також перерахунок пенсії з врахуванням страхового стажу, набутого за рахунок сплати пенсіонером за вислугою років, який є фізичною особою –підприємцем єдиного внеску за себе, не здійснюється і за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".
Порядок перерахунку пенсій згідно з цим Законом встановлено у ст.63, а саме:
Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських. Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з ч.5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 13.02.2008 року № 45 під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.
Таким чином Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", не передбачено перерахунок пенсії за вислугою років з врахуванням страхового стажу, який пенсіонер за вислугою років набув, сплачуючи єдиний внесок за себе як фізична особа-підприємець.
Згідно зі ст.1 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 року єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно зі ст.3 цього Закону збір та ведення обліку єдиного внеску здійснюються за принципами захисту прав та законних інтересів застрахованих осіб.
Особам, що отримують пенсію за вислугою років за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та є фізичними особами –підприємцями не здійснюється перерахування пенсії з урахуванням набутого страхового стажу, який утворився в результаті сплати єдиного внеску, ні за Законом 1058-IV, ні за Законом "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб". Отже є непрямою дискримінацією зобов’язання їх сплачувати єдиний внесок без можливості перерахунку пенсії з врахуванням набутого страхового стажу, порівняно з особами, які отримують пенсію за віком і є фізичними особами-підприємцями та мають право на перерахування пенсій у разі набуття страхового стажу, який утворився в результаті сплати єдиного внеску за себе.
Згідно зі ст.24 Конституції України громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Таким чином, фізичні особи-підприємці, які отримують пенсію за вислугою років за ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", зобов’язані сплачувати за себе єдиний внесок, причому в них не виникає право на перерахунок пенсії у зв’язку з набуттям додаткового страхового стажу(задля чого і сплачується єдиний внесок).
Натомість фізичні особи-підприємці, які отримують пенсію за віком, єдиний внесок не зобов’язані сплачувати, хоча у разі їх добровільної сплати такого внеску, вони мають право на перерахунок пенсії з врахуванням додатково набутого страхового стажу, який формується з підстав сплати страхового внеску.
Це свідчить про непряму дискримінацію безпосередньо пенсіонерів, які отримують пенсію за вислугою років та є фізичними особами –підприємцями, оскільки вони позбавлені привілеїв, що мають пенсіонери за віком, що полягає у
Наданні права бути звільненими від сплати єдиного внеску за себе та права сплачувати єдиний внесок у добровільному порядку.
Наданні права перерахунку пенсії із врахуванням страхового стажу, що був набутий в результаті сплати єдиного внеску за себе як фізичною особою-підприємцем.
Надання таких привілеїв пенсіонерам за віком та обмеження у наданні цих привілеїв пенсіонерів за вислугу років є порушенням ст.24 Конституції України, ст.ст 2 та 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06.09.2012 року та така дискримінація є забороненою на Україні.
Жодних об'єктивних, обґрунтованих підстав для надання необґрунтованих переваг одним пенсіонерам перед іншими немає.
Європейський суд з прав людини (даіл - ЄСПЛ) вказує на те, що дискримінація означає поводження з особами у різний спосіб без об'єктивного та розумного обґрунтування у відносно схожих ситуаціях (див. mutatis mutandis рішення від 11 червня 2002 року у справі «Вілліс проти Сполученого Королівства», заява № 36042/97, пункт 48).
Крім того, зазначаю, що під час розгляду проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 5130 від 03.11.2016 року Головним науково-експертним Управлінням 16.11.2016 року було надано Висновок, у пункті 7 якого було зазначено (дослівно):
Головне управління загалом підтримує пропозицію щодо розширення кола пенсіонерів, яких пропонується звільнити від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Разом із тим, вважаємо, що право на звільнення від сплати за себе єдиного внеску та добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування має бути поширено на всіх пенсіонерів незалежно від виду отримуваної ними пенсії, в тому числі, на пенсіонерів, які одержують пенсії за вислугу років.

Згідно до Національної стратегії у сфері прав людини , що затверджена Указом президента України від 25 серпня 2015 року № 501/2015 Стратегія базується на принципах гарантування рівності та недискримінації у забезпеченні прав і свобод людини (ч.3) Мета Стратегії - створення ефективної системи запобігання та протидії дискримінації (Розділ 4 Попередження та протидія дискримінації).
Враховуючи вищезазначені мною підстави, з метою запобігання дискримінації пенсіонерів за вислугу років,




ПРОШУ :
1.Розглянути моє звернення на предмет наявності дискримінації громадян України, що отримують пенсію за вислугу років та є фізичними особами-підприємцями, в частині обов’язку сплати єдиного внеску за себе, порівняно з тими, що отримують пенсію за віком та мають право не сплачувати єдиний внесок за себе.
2.Внести в установленому порядку пропозицію щодо вдосконалення законодавства України у сфері захисту прав пенсіонерів за вислугу років, а саме частину 4 статті 4 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року, після слів «пенсію за віком» доповнити словами «пенсію за вислугу років».
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Кто тоже предприниматель, можете запустить это заявление куда-то : Уполномоченному , в Верховную раду, чтоб как-то этот вопрос поднять по поводу освобождения нас от уплаты ЕСВ. Чтоб нас было больше.
 

Sark

лейтенант
Регистрация
26 Мар 2010
Сообщения
488
Симпатии
405
Кто тоже предприниматель, можете запустить это заявление куда-то : Уполномоченному , в Верховную раду, чтоб как-то этот вопрос поднять по поводу освобождения нас от уплаты ЕСВ. Чтоб нас было больше.
Освобождены ли с 2018 года от уплаты ЕСВ предприниматели, получающие пенсию за выслугу лет////-https://buhgalter911.com/news/news-1034627.html
https://buhgalter911.com/normativnaya-baza/pisma/gfsu/schodo-zvilynennya-vid-1034475.html


Вот ссылка по Вашей теме...
Учитывая изложенное, ГФС в ИНК от 26.12.2017 г. № 3135/Д/99-99-13-02-01-14/ІПКуказывает: с 01.01.2018 физлица-предприниматели, достигшие возраста, установленного ст. 26 Закона № 1058 (60 лет и имеющие страховой стаж, в частности, с 01.01.2018 по 31.12.2018 — не менее 25 лет), и получающие согласно закону пенсию или социальную помощь (независимо от вида пенсии), будут освобождены от уплаты ЕСВ за себя.
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Освобождены ли с 2018 года от уплаты ЕСВ предприниматели, получающие пенсию за выслугу лет////-https://buhgalter911.com/news/news-1034627.html
https://buhgalter911.com/normativnaya-baza/pisma/gfsu/schodo-zvilynennya-vid-1034475.html


Вот ссылка по Вашей теме...
Учитывая изложенное, ГФС в ИНК от 26.12.2017 г. № 3135/Д/99-99-13-02-01-14/ІПКуказывает: с 01.01.2018 физлица-предприниматели, достигшие возраста, установленного ст. 26 Закона № 1058 (60 лет и имеющие страховой стаж, в частности, с 01.01.2018 по 31.12.2018 — не менее 25 лет), и получающие согласно закону пенсию или социальную помощь (независимо от вида пенсии), будут освобождены от уплаты ЕСВ за себя.
Мне такой вариант не подходит, до 60 лет далеко еще.
 
Регистрация
10 Апр 2016
Сообщения
34
Симпатии
58
УРЯД УНОРМУВАВ ПОРЯДОК ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ СИЛОВИКАМ
УКРАЇНА
22.05.2019 / 14:20
95
+A
-a


22 травня 2019 року Уряду прийняв постанову «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393», якою унормував питання виплати пенсій і грошової допомоги військовослужбовцям силових структур.



Згідно з нею порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби і військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, а також членам їхніх сімей, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393, приведено у відповідність до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».



Нормативний акт передбачає право на зарахування до вислуги років у пільговому обчисленні (один місяць за три місяці) часу проходження служби, протягом якого особа брала участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи в районах та у період здійснення зазначених заходів.



Постановою також доповнено порядок обчислення вислуги років новоствореною силовою структурою – Службою судової охорони.
 

BETEPAH

Ветеран
Регистрация
15 Янв 2011
Сообщения
32,814
Симпатии
71,888
Нормативний акт передбачає право на зарахування до вислуги років у пільговому обчисленні (один місяць за три місяці) часу проходження служби, протягом якого особа брала участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи в районах та у період здійснення зазначених заходів.
Ну да, как в Афгане...
 
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
6
Симпатии
15
Як я і обіцяв надаю інформацію по своїй Конституційній скарзі по справі №750/7535/17 та №750/12728/17. Ухвалою ВП КСУ від 2019р. збільшений їх розгляд до 16.06.2019р. у зв’язку з відпусткою судді Первомайського О.О., хоча 22.05.2019р. в Ухвалі по справі Лекаря С.І. він був у складі суддів. Після відмови в відкритті Конституційного провадження шановному пенсіонеру ОВС Стефанюка А.М., я сьогодні в КСУ направив до долучення своєї Конституційної скарги, копії рішень ВП ВСУ по справі Федішина, окремій думку суддів, копію справи №825/1433/17, а також копію відкритого листа полтавчан до Зеленського. Сподіваюсь, що у суддів КСУ відсутні підстави відмовити у відкритті Конституційного провадження.
 

Sark

лейтенант
Регистрация
26 Мар 2010
Сообщения
488
Симпатии
405
ПРОЕКТ №10324 від 23.05.2019
Закон України
Про внесення змін до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” щодо відновлення дії попередніх редакцій норм зазначеного Закону
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. У Законі України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених
з військової служби, та деяких інших осіб” (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399 із наступними змінами):

1) у частині другій статті 13 цифри “70” замінити цифрами “90”;

2) частину четверту статті 63 викласти в такій редакції:
“Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій”.

ІІ. Прикінцеві положення.

1. Цей Закон набирає чинності з 01 січня 2020 року і поширюється на всіх пенсіонерів, пенсія яким призначена відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, незалежно від часу звільнення їх зі служби (смерті).
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити набрання чинності всіма зазначеними у цьому пункті нормативно-правовими актами одночасно з набранням чинності цим Законом.


Голова Верховної Ради
України
 

slavovich

подполковник
Регистрация
22 Апр 2010
Сообщения
13,956
Симпатии
21,824
1) у частині другій статті 13 цифри “70” замінити цифрами “90”;
Это хорошо, НО, при прохождении этого законопроекта, зная наш ПФ, они будут насчитывать от 70 до 90% только новым пенсам, остальным так и будут платить 70, остальное только через суд, всё как обычно.
 

valery-52

младший сержант
Регистрация
19 Фев 2016
Сообщения
56
Симпатии
43
ПРОЕКТ №10324 від 23.05.2019
Закон України
Про внесення змін до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” щодо відновлення дії попередніх редакцій норм зазначеного Закону
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. У Законі України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених
з військової служби, та деяких інших осіб” (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399 із наступними змінами):

1) у частині другій статті 13 цифри “70” замінити цифрами “90”;

2) частину четверту статті 63 викласти в такій редакції:
“Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій”.

ІІ. Прикінцеві положення.

1. Цей Закон набирає чинності з 01 січня 2020 року і поширюється на всіх пенсіонерів, пенсія яким призначена відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, незалежно від часу звільнення їх зі служби (смерті).
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити набрання чинності всіма зазначеними у цьому пункті нормативно-правовими актами одночасно з набранням чинності цим Законом.


Голова Верховної Ради
України
Сколько было (и есть) хороших и разных законопроектов... но, почему-то они не попадают в повестку дня... Это как "обещать - не значит жениться"...
 

Саша М

рядовой
Регистрация
22 Янв 2017
Сообщения
11
Симпатии
10
По информации о том что 14.05.2019 года окружной админсуд Киева признал не действительным п.3 ПКМУ № 103 просьба, кто знает номер судебного дела, выложить сдесь, очень нужно.
 
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
6
Симпатии
15
23.05.2019 року судді КСУ винесли ухвалу:
1.Відкрити конституційне провадження у справі за конституційною скаргою Олексієнка Миколи Васильовича щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремого положення першого речення частини четвертої статті 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 9 квітня 1992 року №2263-ХІІ зі змінами.
2. Внести пропозицію головуючому Другому сенату Конституційного Суду України скликати його засідання для розгляду питань, пов’язаних із конституційним провадженням.
Цю ухвали я отримав, що буду надалі повідомлю.
 
Регистрация
13 Май 2019
Сообщения
12
Симпатии
8
Есть информация , что в Харьковской области выплатили пенсионеру по решению суда полностью всю задолженность по пенсии.
 

Вложения

Сверху