Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Перспективы и практические шаги по судебному решению проблемы повышения пенсий.

Sasha151

старший прапорщик
Регистрация
5 Июн 2014
Сообщения
239
Симпатии
352
#1
Перспективы и практические шаги по судебному решению проблемы повышения пенсий.

По просьбе форума создаю новую тему.
 

Sasha151

старший прапорщик
Регистрация
5 Июн 2014
Сообщения
239
Симпатии
352
#3
Для подачі індивідуальних позовів ми порадили, шоб не сплачувати судовий збір, "задіяти" людей з інвалідністю.
Дискусія зараз лише в одному коли подавти позови на перерахунок пенсії.... Хтось вважає вчора, хтось після прийняття наказу МВС щодо грошового забезпечення, хтось на 50 день після 1.01.2016 чм іншої дати, хтось що взагалі не потрібно бо толку ніякого. Кожна думка має право на життя.Ми рахуємо що на данний час позов подавати рано . Після прийняття Кабміном Постанови 988 щодо грошового забезпечення поліцейських в двотижневий термін мав бути прийнятий наказ Національної поліції щодо встановлення розмірів грошового забезпечення для всіх категорій поліцейських.Після опубліковання наказу де будуть вказані всі посади.(в 988 постанові не всі посади,а загальні).Також ми рахуємо що позови потрібно подавати на 50 день після 1.01.2016р. і ще повинні бути відповіді на запити з пенсійного фонду(додаток1),МВС (додаток2),МВС(додаток3)додаткі викладу.
Зразок позовної заяви в суд орилюднимо трохи пізніше.
Запити можна формулювати і по іньшому.
Викладайте та поправляйте!!!
Додаток1
ГУ ПФУ в Житомирській області

Прошу Вас надати мені розрахунки та інформацію що до перарахунку моєї пенсії.Відповідно до нової постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 було встановлено грошове утримання працівників поліції яке збільшилось .Я пенсіонер МВС який пішов на пенсію за віком.Відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" Стаття 63. Перерахунок раніше призначених пенсій . . . . . Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.{Статтю 63 доповнено новою частиною згідно із Законом № 900-VIII від 23.12.2015} Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону.
Додаток2 Звернення до Міністерства внутрішніх справ України.
У зв'язку з набранням чинності 29.12.2015 Закону України від 23.12.2015 № 900-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей» та відповдно до Закону «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (дали Закон) Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.(ч.3 ст.63) Таке грошове забезпечення вже затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Відповідно до п.2 «Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45 уповноважені структурні підрозділі МВС України зобов'язані повідомити Пенсійному фонду України про підстави перерахунку моєї пенсії. Більш того, п.7 Постанови КМУ від 11.11.15 р.№988, Міністерство внутрішніх справ зобов'язане за погодженням з Міністерством соціальної політики та Міністерством фінансів затвердити у двотижневий строк порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ із специфічними умовами навчання. У зв'язку з викладенним прошу повідомити мене про наступне: 1. Чи затвердило МВС своїм наказом порядок та умови виплати грошового забеспечення поліцейських? Якщо ні, то про причини такого зволікання та строки прийняття відповідного рішення. 2. На підставі яких нормативних актів нараховується та виплачюєтьс грошове забеспечення поліцейським на момент мого звернення. 3. Чи повідомлений Пенсійний фонд України про підстави перерахунку пенсій для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції)?
Додаток 3 Начальникові поліції
Житомирської області

____________________
____________________
____________________

Звернення
Я є пенсіонер МВС,звання майор міліції, маю 24 календарні роки вислуги для призначення пенсії , був звільнений за віком з посади ___________________УМВС України в Житомирській області. З 11.08.2014 перебуваю на обліку в головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області та отримую пенсію за вислугу років.
В зв’язку з набуттям чинності закону України № 900-VIII від 23.12.2015 року "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей", яким внесені зміни до закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб",а саме в статтю 63,яка передбачає:"Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських".
В зв’язку з вище наведеним та згідно закону України “Про доступ до публічної інформації” прошу Вас надати відповідь: З яких видів(основного та додаткового в грошовому еквіваленті) складає на теперішній час грошове забезпечення офіцера поліції,який проходить службу на посаді ______________________,в спеціальному званні майора поліції,з календарною вислугою 24 роки? Прошу Вас надатироздруківку всіх видів грошового забезпечення офіцера поліції,який працює на вищевказаній посаді.
З повагою ______________________
 

Sasha151

старший прапорщик
Регистрация
5 Июн 2014
Сообщения
239
Симпатии
352
#4
Профспілка Поліцейських України

3 ч · Для просмотра ссылки необходимо: Войти или Регистрация



До профспілки звертаються ветерани та пенсіонери МВС України щодо перерахунку пенсій після прийняття Кабінетом Міністрів Постанови 988 та підписання Президентом Закону (900-го) яким порядок перерахунку пенсій поширено на колишніх працівників органів внутрішніх справ та членів їх сімей.
На жаль Міністерством внутрішніх справ України до цього часу не оприлюднено прямо передбачений в Постанові 988 Наказ щодо грошового забезпечення поліцейських, тому виникають проблеми як у діючих пенсіонерів так і у ветеранів та пенсіонерів.
Відповідні колективні та індивідуальні звернення до МВС та Національної поліції направлено.
Одночасно рекомендуємо ветеранам та пенсіонерам звернутися до Управлінь поліції де проінформувати про прийняття закону та постанови та дізнатися яке грошове забезпечення зараз на посаді з якої Ви звільнилися.
Потім до відповідного Управління ПФУ з вимогою-проханням перерахувати належну Вам пенсію.
На жаль поки що надаються формальні відписки, але і вони потрібні зокрема для захисту своїх прав у судах.
Деякі пенсіонери до судів вже звернулися. Рекомендувати це робити іншим будемо після отримання позитивних результатів.
В разі коли такі звернення матимуть масовий характер, після "закінчення перемовин" з керівництвом МВС та Пенсійного фонду будуть проведені крнсультації щодо подання позову від імені організацій які мають захищати права пенсіонерів, ветеранів та членів їх сімей в системі МВС.
 

alexz

генерал-полковник
Регистрация
8 Июн 2010
Сообщения
6,641
Симпатии
8,152
#5
Для обращений пенсов из бывшего ДСО можно в обращения воткнуть сл. абзац (не помешает):
[FONT=&quot]Крім того, нагадую, що згідно п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1139 від 25.12.2015) органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку.[/FONT]
 

Sasha151

старший прапорщик
Регистрация
5 Июн 2014
Сообщения
239
Симпатии
352
#6
Для обращений пенсов из бывшего ДСО можно в обращения воткнуть сл. абзац (не помешает):
Крім того, нагадую, що згідно п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1139 від 25.12.2015) органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку.
Согласен .
 

Sasha151

старший прапорщик
Регистрация
5 Июн 2014
Сообщения
239
Симпатии
352
#7
КОЗА ДЛЯ ОБСУЖДЕНИЯ


До <суду>
Позивач: ОСОБА1
<адреса>
<номера тел. зв’язку>
<інд. код>
Відповідач: <…управління
Пенсійного фонду …>
<адреса>
<номера тел. зв’язку>
Адміністративний позов​
У зв’язку зі скасуванням Закону України «Про міліцію» та набрання чинності Законом України «Про Національну поліцію» виникло питання щодо долі моєї міліцейської пенсії у зв’язку з тим, що пенсія нарахована з розмірів грошового забезпечення неіснуючої на теперішній час міліції.
Але, у Законі України «Про Національну поліцію» вказано про відповідність звань міліції званням поліції. Тобто відповідно закону офіцери міліції отримують відповідне звання поліції.
З метою отримання підтвердження того, що ці приписи закону відносяться і до пенсіонерів міліції я подав інформаційний запит до начальника <…МВС… >. Та отримав позитивну відповідь. Тобто, я тепер маю відповідне поліцейське звання. Якщо так, тоді у розрахунку пенсії необхідно ураховувати оклад відповідного для мене поліцейського звання, тобто, я отримав право на перерахунок пенсії з окладу за звання поліцейського.
Але, Постановою Кабінету міністрів №988 від 11 листопада 2015 року були затверджені нові розміри грошового забезпечення поліцейських. Отже, як громадянин, який має право поліцейське звання, я отримав ще й право на перерахунок пенсії з усіх розмірів та видів грошового забезпечення поліції.
У зв’язку з тим, що на той час така ситуація для перерахунку пенсії (перерахунку пенсії з урахуванням розмірів грошового забезпечення нової заснованої організації) в Законе України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» не передбачена, я звернувся до відповідача, <…управління Пенсійного фонду …>, яке перераховує та виплачує мені пенсію, з заявою від … про перерахунок (збільшення розміру) пенсії відповідно розмірів грошового забезпечення поліцейських. Подання заяви про перерахунок пенсії регламентовано ст.ст. 44,45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Під час розгляду моєї заяви відповідачем був прийнятий та набрав законної сили Закон України №900-VIII від 23 грудня 2015 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей», який підтвердив законність моїх дій, а саме, вказав, що саме такий перерахунок пенсії потрібно зробити усім пенсіонерам міліції. Отже, і письмова відповідь відповідача повинна бути з урахуванням приписів цього закону.
Нарешті мною була отримана письмова відмова відповідача у проведенні такого перерахунку на мою заяву (…) , посилаючись на те, що, нібито, не було «прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення».
При цьому відповідач не вказував, що форма заяви про перерахунок пенсії чи їх зміст не відповідає вимогам пенсійного законодавства. Тобто, заяву я подав вірно та вчасно.
Але, змінити розміри видів мого міліцейського грошового забезпечення ніхто не зможе взагалі, тому що МИЛИЦИЯ більш не існує у зв’язку зі скасуванням Закону України «Про міліцію» та набранням чинності Закону України «Про Національну поліцію». А перерахунок за умовами, які були вказані у письмовій відповіді відповідача можливі тільки після перерахунку моєї пенсії з розмірів міліцейського грошового забезпечення на розміри поліцейського грошового забезпечення, тобто так, як про це вказано у новому приписі ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (див. нижче). І лише тоді при зміні розмірів видів вже поліцейського грошового забезпечення відповідач може користуватися умовами та вимогами законодавства, на які він посилається у письмовій відповіді.
Отже, перерахунок пенсії з розмірів міліцейських окладів на розміри поліцейських повинен бути проведений у строки відповідно до законодавства відповідно до нового припису у ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». Тобто, відмова відповідача виконати мою законну вимогу щодо перерахунку пенсії необґрунтована та незаконна.
Саме тому я змушений звернутися до суду за судовим захистом свого права на перерахунок пенсії в законом встановлений строк та на отримання пенсії в законом встановленому розмірі.
Законодавство з цього питання.
У ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» після частини другої вказано: « Перерахунок пенсії… <текст ст.> …поліцейських».
Відповідно цього припису мною подана заява про перерахунок пенсії з розмірів міліцейського грошового забезпечення на розміри поліцейського грошового забезпечення.
У розділі XI «Прикінцеві та перехідні положення «Закону України «Про Національну поліцію»» після абзацу першого вказано: « За колишніми…… <текст ст.>…інших осіб…».
Тобто, Національна поліція надає гарантію на міліцейське грошове забезпечення з урахуванням поліцейського для нарахувань та перерахунку моєї пенсії.
***​
Таким чином, правонаступником у захисті соціальних прав пенсіонерів міліції стає Національна поліція України, яка гарантує надання усіх документів відповідачу щодо пенсіонерів міліції та їх грошового забезпечення, тепер, поліцейського.
Вказані вище факти та зміни у законодавстві є підставою для невідкладного перерахунку моєї пенсії з метою перейти на пенсію поліцейського, тобто з урахуванням грошового забезпечення поліцейського.
Це моє право, я так хочу та це закріплено законом, тому наполягаю на терміновій реалізації мого законного права на пенсію поліцейського.
Тому, згідно вимог законодавства України, прошу суд захистити моє право на отримання пенсії у законом встановленому розмірі та задовольнити мої наступні позовні вимоги.

ПРОШУ СУД​
1. Визнати незаконним відмову <…управління Пенсійного фонду …> зробити перерахунок та виплату мені пенсії, нарахованої з урахуванням грошового забезпечення поліції замість нарахованого з грошового забезпечення міліції відповідно до вимог законодавства.
2. Зобов’язати <…управління Пенсійного фонду …> провести перерахунок розміру моєї пенсії за нормами нового законодавства щодо розрахунку пенсії з урахуванням розмірів грошового забезпечення поліції та в строки, вказані ум законодавстві України.
3. Зобов’язати <…управління Пенсійного фонду …> витребувати в <…МВС …> усі необхідні документи та інформацію для здійснення цього перерахунку пенсії.
4. Зобов’язати <…управління Пенсійного фонду …> проводити виплати пенсії у новому збільшеному розмірі відповідно до змін, проведених у законодавстві України. Та зобов’язати виплатити пенсію за минулий час з компенсацією за несвоєчасну виплату пенсії, якого вимагає законодавство України
5. Розглядати справу без моєї участі.

Додаток.
1. Ксерокопії письмової відповіді <…МВС …>.
2. Ксерокопія моєї заяви на перерахунок пенсії…
3. Ксерокопія письмової відмови <…управління Пенсійного фонду …>
 
Регистрация
10 Апр 2010
Сообщения
748
Симпатии
974
#9
Если ответчиком у вас управление пенсионного фонда в области/городе - тогда административный иск по перерасчету пенсий подается в местный суд общей юрисдикции.
Если хотите иск к пенсионному фонду Украины или другому центральному госоргану, министерству, в т.ч. МВД - тогда Киевский окружной админсуд

ст.18 КАС 1. Місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:4) усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;


территориальность - по месту проживания истца или нахождения ответчика - на выбор

ст.19 КАС 2. Адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Якщо така особа не має місця проживання (перебування, знаходження) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.
3. Адміністративні справи з приводу оскарження нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України чи іншого суб'єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України, крім випадків, передбачених цим Кодексом, адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, адміністративні справи, відповідачем у яких є закордонне дипломатичне чи консульське представництво України, його посадова чи службова особа, а також адміністративні справи про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної партії, про заборону (примусовий розпуск, ліквідацію) політичної партії вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.
 
Последнее редактирование модератором:

102-102

младший лейтенант
Регистрация
21 Май 2011
Сообщения
328
Симпатии
384
#10
И можно отсылать по почте...?
можно и по почте, если на МВД то в Киев на Административный суд, на пенсионный по моему можно и по месту. Но я точно извените не знаю

А вот ниже сообщение , извените недосмотрел
 

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#11
Возможно я и ошибаюсь в своих размышлениях, но давайте исходить из следующего.
Законопроект 3303 принимался именно под реализацию идей уравнивания в соц правах милиционеров и полицейских.

Смотрим ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ до проекту Закону ... 3303
2. Цілі і завдання прийняття законопроекту
Численні звернення українських організацій ветеранів та працівників органів внутрішніх справ, щодо недопустимості скасування гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей не отримали належного та вчасного реагування з боку Міністерства внутрішніх справ України, як розробника проекту Закону "Про Національну поліцію".
Аналіз положень Законів України "Про Національну поліцію" виявив низку невідповідностей, які фактично позбавляють соціальних і правових гарантій колишніх працівників міліції та члени їх сімей.
Проектом Закону пропонується відновити гарантії соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей.
3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту
Проект складається з двох розділів.
Першим розділом пропонується внесення змін до пункту 15 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про Національну поліцію", які направлені на реалізацію конституційних принципів рівності, справедливості, пропорційності й недискримінаційності під час унормування Законом соціального й правового захисту як поліцейських, так і колишніх працівників міліції, у тому числі пенсіонерів, інвалідів, а також членами їх сімей, інших осіб.
Також, пропонується внести відповідні зміни до статей 43 та 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", якими унормувати порядок перерахунку пенсій особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України

ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб"
Стаття 63. Перерахунок раніше призначених пенсій
Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських. {Статтю 63 доповнено новою частиною згідно із Законом № 900-VIII від 23.12.2015}

Возможно требовать перерасчет надо не исходя из полной базы денежного содержания, а хотя бы из явных моментов.
Предлагаю обсудить такой момент.
Ст 12 ЗУ "Про поліцію
12. Працівникам міліції, які у визначеному цим Законом порядку прийняті на службу до поліції, наказами про призначення на відповідні посади одночасно присвоюються відповідні спеціальні звання поліції відповідно до такої схеми співвідношення спеціальних звань:
Спеціальне звання міліції - Спеціальне звання поліції
Рядовий міліції - Рядовий поліції
Молодший сержант міліції - Капрал поліції
Сержант міліції - Сержант поліції
Старший сержант міліції - Старший сержант поліції
Старшина міліції - Старший сержант поліції
Прапорщик міліції - Старший сержант поліції
Старший прапорщик міліції - Старший сержант поліції
Молодший лейтенант міліції - Молодший лейтенант поліції
Лейтенант міліції - Лейтенант поліції
Старший лейтенант міліції - Старший лейтенант поліції
Капітан міліції - Капітан поліції
Майор міліції - Майор поліції
Підполковник міліції - Підполковник поліції
Полковник міліції - Полковник поліції

Соответственно данный закон однозначно признает преемственность званий милиции и полиции, а так же устанавливает больший размер денежного содержания. Думаю это основание можно использовать как основание (отправную точку) для обоснования перерасчета при предъявлении иска.
 

mamazol

старший прапорщик
Регистрация
3 Дек 2015
Сообщения
285
Симпатии
373
#12
Возможно требовать перерасчет надо не исходя из полной базы денежного содержания,
Тільки з повної бази грошового утримання. По іншому ніяк не вийде. Та й в загалі, якщо себе так поводить наша "контора" (ніяких зрозумілих відповідей та пояснень щодо бездіяльності) то особиста перспектива звернень в судові органи така:
1. Спочатку треба особисто звернутися з позовом щодо бездіяльності керівництва МВС.
2. Потім отримавши рішення суду звернутись до МВС та отримати (не отримати) офіційну відповідь від рідної "контори".
3. Далі з позовом та цією відповіддю (не факт, що вона буде позитивною для нас) знову в суд, та рішенням суду зобов'язати МВС надати відповідні документи в ПФУ для перерахунку пенсії.
4. Коли МВС направить такі документи в ПФУ можливі варіанти бюрократичної системи з питань відсутності фінансування перерахунку пенсії.
5. Список можна подовжити...
Оптимізм в цій судовій тяганині повинен бути дуже високим. Це вічна боротьба з своєю тінню.
Можливо я щось не так розумію? То скоригуйте.
 

Sark

лейтенант
Регистрация
26 Мар 2010
Сообщения
471
Симпатии
396
#14
Следаку..., а как можно сравнивать ст.12 Закона о полиции..., Вас что приняли на службу по приказу...? Предоставили соответствующую должность в полиции...я думаю это будет касаться больше для действующих милиционеров...
 

mamazol

старший прапорщик
Регистрация
3 Дек 2015
Сообщения
285
Симпатии
373
#15
Не усложняйте и не утрируйте...
Дуже не хочеться ускладнювати та викривляти, але що Ви пропонуєте?
Вже є перші негативні (для нас) рішення суду. Дуже б не хотілося своїми діями складати Для просмотра ссылки необходимо: Войти или Регистрация.
 
Последнее редактирование:

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#16
Следаку..., а как можно сравнивать ст.12 Закона о полиции..., Вас что приняли на службу по приказу...? Предоставили соответствующую должность в полиции...я думаю это будет касаться больше для действующих милиционеров...
Так вот и надо уточнить все ли назначены или или есть в.о. полицейского... Завтра обзвоню знакомых кадровиков. Насколько помню разговоры. Назначать на должность в полиции не должны были без аттестации, а до неё назначать в.о. иначе бы процессуальные казусы в КПК в частности.
 

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#17
Дуже не хочеться ускладнювати та викривляти, але що Ви пропонуєте?
Вже є перші негативні (для нас) рішення суду. Дуже б не хотілося своїми діями складати Для просмотра ссылки необходимо: Войти или Регистрация.
Возможно как вариант инициировать толкование Конституционним судом статі 63 закона № 2262-XII
Тоже своего рода риск.
 

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#18
Давайте проанализируем и обсудим !!!
В соответствии с Порядком 1. Перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" ( 2262-12 ) (далі - Закон) пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом ( 2262-12 ) (далі - особи), або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Суды ссылаются на первую часть пердложения: "перерахунок .. проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення.."
А если взглянуть на вторую его часть: "...або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством".

В нашем случае имеем два постановления КМУ о видах "грошового забезпечення" установленного постановлением №988 по полиции и №1294 по ... и милиции (который до сих пор не отменен, но в части сотрудников милиции применяться не должен на основании отмены закона "О милиции"и ст. 63 Закона 2262.

1 - нужно доказывать, что данный порядок - постановление № 45, должен исполняться МВД путем уведомления ПФУ т.к. эти отношения про "зміну розміру грошового забезпечення" имеют место в связи с принятием КМУ постановления № 988.
- ссылаться на ст. 63 Закона 2262 "Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських".
2 - обжаловать бездеятельность МВС в части не виполнения п.2 постановления КМУ № 45, о направлении в пятидневний срок уведомления в ПФУ.
3 - и/или пробивать внесение изменений в закон 2262 или 580, возможно обращаться за толкованием о порядке исполнения ст. 63 Закона 2262 в Конст. суд.

Давайте отшлифовывать.
 
Последнее редактирование:

Андрей1111

полковник
Регистрация
12 Авг 2011
Сообщения
1,117
Симпатии
1,076
#19
Давайте проанализируем и обсудим !!!
Давайте отшлифовывать. По-моему идея живая.
у меня тоже идея - давайте скиньте сюда иск у кого есть и будем его дополнять у кого какие мысли, потом последний вариант со всеми "новшествами" каждый для себя может отредактировать!
 
Последнее редактирование:

102-102

младший лейтенант
Регистрация
21 Май 2011
Сообщения
328
Симпатии
384
#20
у меня тоже идея - давайте скиньте сюда иск у кого есть и будем его дополнять у кого какие мысли, потом последний вариант со всеми "новшествами" каждый для себя может отредактировать!
И то верно !!!
 

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#21
Думаю взять за основу решение Деснянского районного суда г. Чернигова по делу № 750/475/16-а. Его в реестре еще нет, но фотокопия на сайте уже была. Решение есть от 09.02.2016. Дело проиграно по первой инстанции. Мотив - МВД не уведомляло ПФУ о наличии оснований, ПФУ не виновно, оснований для пересчета нет. Возможно МВД надо было соответчиком привлекать.
Посмотрим, кто еще что выставит решения судов. Будем обобщать, думать. Пообщаться бы с истцом Черниговским т.к. я сам из Чернигова. Видно, что он готовился, но как говорится, знал бы где споткнешься - соломку бы постелил. Суды извращаются. Народ конечно не особо гордится неудачами, но другого пути нет (ну кроме как опять изменения в закон или постановление КМУ, или добиться толкования Конституционным судом).
 
Последнее редактирование:

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#22
. . .
 
Последнее редактирование:

Андрей1111

полковник
Регистрация
12 Авг 2011
Сообщения
1,117
Симпатии
1,076
#23
Регистрация
10 Апр 2010
Сообщения
748
Симпатии
974
#24
Думаю взять за основу решение Деснянского районного суда г. Чернигова по делу № 750/475/16-а, но пока его в реестре еще нет. Посмотрим, кто еще что выставит. Будем обобщать. Пообщаться бы с истцом Черниговским т.к. я сам из Чернигова. Видно, что готовился. Но как говорится, знал бы где споткнешься - соломку бы постелил, суды извращаются. Народ конечно не особо гордится неудачами, но другого пути нет (ну кроме как опять изменения в закон или постановление КМУ, или добиться толкования Конституционным судом).
Там только 20.01.16 открыто производство.
Для просмотра ссылки необходимо: Войти или Регистрация

[TABLE="class: display dataTable, width: 100%"]
[TR="class: odd"]
[TD]позивач: Улибін Євгеній Панасович, відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області[/TD]
[TD]про визнання незаконною відмову та зобов'язання вчинити певні дії[/TD]
[TD]20.01.2016[/TD]
[TD]Відкрито провадження[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Вы уверены, что на сегодняшний день уже есть решение по сути ?
 

mamazol

старший прапорщик
Регистрация
3 Дек 2015
Сообщения
285
Симпатии
373
#25
1 - нужно доказывать, что данный порядок - постановление № 45 применяться может т.к. эти отношения про "зміну розміру грошового забезпечення" имеют место в связи с принятием КМУ постановления № 988.
- ссылаться на ст. 63 Закона 2262 "Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських".
2 - обжаловать бездеятельность МВС в части не виполнения п.2 постановления КМУ № 45, о направлении в пятидневний срок уведомления в ПФУ.
1. Впевнений, що доводити чинність постанови №45 (у нашому випадку) недоречно тому, що в самому законі №2262 в ст.63 (ч.4) є посилання саме на ПКМ №45. Відкрійте електронну версію та уважно подивіться.
2. Згоден з тим, що оскаржувати бездіяльність МВС у частині невиконання п.2 ПКМ №45 необхідно.
 
Регистрация
1 Июл 2013
Сообщения
652
Симпатии
1,316
#26
На жаль перший "блін" комом. Не буду аналізувати, просив це зробити інших але кожен має власну голову на плечах.
Давайте подумаємо як це рішення не довести до "судової" практики, та по можливості внесіть корективи ті у кого справи на розгляді...
Також давайте думати про апелецію чи відмову від неї...(це заледить від позову).
 

Sled_dak

старший прапорщик
Регистрация
2 Дек 2010
Сообщения
266
Симпатии
214
#27
На жаль перший "блін" комом. Не буду аналізувати, просив це зробити інших але кожен має власну голову на плечах.
Давайте подумаємо як це рішення не довести до "судової" практики, та по можливості внесіть корективи ті у кого справи на розгляді...
Також давайте думати про апелецію чи відмову від неї...(це заледить від позову).
МВД в качестве соответчика по делу № 750/475/16-а не привлекалось, соответственно апелляция не только бесполезна, но и вредна. (субъективное мнение).
 
Последнее редактирование:
Регистрация
10 Апр 2010
Сообщения
748
Симпатии
974
#28
То, что МВД не привлечено ответчиком никак не сказалось на мотивах решения. По уму оно и не должно было быть ответчиком. Там ставился вопрос напролом к ПФ о пересчете без мнения МВД. Истец хотел сказать, что ПФ должен пересчитать ему по инициативе и на основании документов, поданых им лично /такое право есть/, а не документов МВД в порядке 45 ПКМУ. Но суд с этого съехал на другие мотивы и все-равно сослался на 45 ПКМУ, фактически не ответил, почему ПФ не принял эти документы, как документы, которые может подать любой из пенсионеров (как в том числе предусмотрено в законе) .
Так что никак апелляция не навредит.
Насколько я понимаю - автор иска считает, что суд не рассмотрел его по сути сформулированных требований. Пойдет ли он в апелляцию - решать ему, но вреда точно в этом нет.
 
Регистрация
20 Ноя 2008
Сообщения
734
Симпатии
393
#29
То, что МВД не привлечено ответчиком никак не сказалось на мотивах решения. По уму оно и не должно было быть ответчиком. Там ставился вопрос напролом к ПФ о пересчете без мнения МВД. Истец хотел сказать, что ПФ должен пересчитать ему по инициативе и на основании документов, поданых им лично /такое право есть/, а не документов МВД в порядке 45 ПКМУ. Но суд с этого съехал на другие мотивы и все-равно сослался на 45 ПКМУ, фактически не ответил, почему ПФ не принял эти документы, как документы, которые может подать любой из пенсионеров (как в том числе предусмотрено в законе) .
Так что никак апелляция не навредит.
Насколько я понимаю - автор иска считает, что суд не рассмотрел его по сути сформулированных требований. Пойдет ли он в апелляцию - решать ему, но вреда точно в этом нет.
Правильно. Решение не по сути иска.Читайте в начале указаны требования, а дальше разговор не по сути этих требований и пояснений и обоснований автора иска нет.
 

Андрей1111

полковник
Регистрация
12 Авг 2011
Сообщения
1,117
Симпатии
1,076
#30
То, что МВД не привлечено ответчиком никак не сказалось на мотивах решения. По уму оно и не должно было быть ответчиком. Там ставился вопрос напролом к ПФ о пересчете без мнения МВД. Истец хотел сказать, что ПФ должен пересчитать ему по инициативе и на основании документов, поданых им лично /такое право есть/, а не документов МВД в порядке 45 ПКМУ. Но суд с этого съехал на другие мотивы и все-равно сослался на 45 ПКМУ, фактически не ответил, почему ПФ не принял эти документы, как документы, которые может подать любой из пенсионеров (как в том числе предусмотрено в законе) .
Так что никак апелляция не навредит.
Насколько я понимаю - автор иска считает, что суд не рассмотрел его по сути сформулированных требований. Пойдет ли он в апелляцию - решать ему, но вреда точно в этом нет.
И кто же интересно истцу выдал такие документы для перерасчета пенсии???
 
Сверху