Вопросы, пожелания, недовольства, нехватка функционала по новому движку

Реестр судебных решений

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
обжаловано два приказа о наказании + увольнение ....через службову невідповідальність

вихідну допомогу у розмірі 166228,02 ;

http://reyestr.court.gov.ua/Review/24231031
__________________________________________________________________________________________________________

Визнати незаконними та неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Миколаївської області по виключенню ОСОБА_1 з Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23757930
_____________________________________________________________________________________________________

Суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що позивач не має право на пільги, оскільки його звільнено з ОВС за власним бажанням, а не як передбачене статтею 22 Закону України "Про міліцію", згідно якої право на пільги мають лише особи,
-звільнені за віком,
-через хворобу
-або вислугу років.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23847350
___________________________________________________________________________________________________

Пунктом 68 Закону України від 28.12.2007 р. N 107-14 «Про державний бюджет на 2008 рік», в частину 4 ст. 22 Закону України «Про міліцію»були внесені зміни, а саме частина 4 була доповнена словами "в межах норм, встановлених законодавством".



Визнання змін до частини четвертої статті 22 Закону України «Про міліцію»неконституційними, на думку позивача, є підставою для надання пільг працівникам міліції (пенсіонерам з їх числа) без будь-яких обмежень.

Проте з цим погодитись не можливо, з огляду на таке:


Положення частини четвертої статті 22 Закону України «Про міліцію»слід застосовувати в сукупності з нормами інших законів.

Так, згідно із статтею 9 Закону України від 05.10.2000 № 2017-ІП «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», від 05.10.2000 року, який набрав чинності 07.11.2000 року, з метою визначення державних гарантій щодо надання житлово-комунальних послуг та розмірів плати за житло і житлово-комунальні послуги встановлюються державні соціальні нормативи у сфері житлово-комунального обслуговування. До їх числа належать, зокрема, нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо яких держава надає пільги та встановлює субсидії малозабезпеченим громадянам. Цей закон був прийнятий пізніше у часі стосовно Закону України «Про міліцію», тому певна суперечність в положеннях цих законів повинна бути розв'язана за рахунок застосування загальновизнаних прийомів тлумачення законодавчих норм - надання переваги нормі, яку прийнято пізніше. ???

вот тебе и гарантии!

http://reyestr.court.gov.ua/Review/24778308
___________________________________________________________________________________________________

Згідно п. п. 4, 7 ст. 22 Закону України " Про міліцію ", працівникам міліції, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років надано право на отримання 50-відсоткової знижки плати за комунальні послуги. Дана норма не містить жодних обмежень.

При цьому, обмеження обсягу наданих пільг нормами, встановленими законодавством, рішенням Конституційного Суду України по справі № 1-28/2008 від 22.05.2008 р. № 10-рн/2008 - визнано неконституційними.

1.
Позов задовольнити повністю ."14" червня 2012 р.Справа № 3/34/5022-394/2012

Господарський суд Тернопільської области


http://reyestr.court.gov.ua/Review/24757033


 
Последнее редактирование:

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
взятка, квалификация , КУАП или УК


http://reyestr.court.gov.ua/Review/21368454


..........Так, пункт 5 підрозділу 1 розділу IV “Податкового кодексу України” від 02.12.2010 № 2755-VI передбачає, якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації злочинів або правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 пункту 169.1 статті 169 розділу IV цього Кодексу для відповідного року, а саме, згідно із підпунктом 169.1.1,



















 
Последнее редактирование:

Владимир Викторович

генерал-лейтенант
Регистрация
23 Сен 2010
Сообщения
3,212
Reaction score
3,052
Братан. мы уже наступали на эти грабли и вели дискуссию на тему льгот по Доноблэнерго. Найди закрытую ветку на эту тему. Все зависло в ВАСУ, которому решение Дебальцевского суда до пятой точки. Даю ответ из ИКС от 21 июня 2012 года на мой запрос.
Владимир Викторович!

Информационно-консультационный центр (ИКЦ) ПАО "ДТЭК Донецкоблэнерго" рассмотрел Ваше обращение, направленное по электронной почте и в пределах своей компетенции сообщает следующее.
По состоянию на 20.06.2012 в адрес Дирекции по правовому обеспечению ПАО "ДТЭК Донецкоблэнерго" поступило определение Высшего административного суда Украины от 06.06.2011 по делу № К/9991/31696/11 об открытии кассационного производства по жалобе ПАО "Донецкоблэнерго" на постановление Донецкого окружного административного суда
от 28.02.2011 и постановление Донецкого апелляционного административного суда от 10.05.2011 по делу №2а-24820/10/0570.
Других документов, в том числе о назначении даты судебного заседания по данному судебному делу в адрес ПАО "ДТЭК Донецкоблэнерго" не поступало.


С уважением,

IKC mailto:ikc@dones.donbass.com
 

Владимир Викторович

генерал-лейтенант
Регистрация
23 Сен 2010
Сообщения
3,212
Reaction score
3,052
han, Ну и шо? Кассацию в ВАСУ не рассмотрели до сих пор. Как -то по электронке запрашивал у них дату рассмотрения кас. жалобы, так молчат как партизаны. Все, эту тему не реанимирую.
 

Alex72ua

рядовой
Регистрация
17 Июл 2012
Сообщения
9
Reaction score
8
апеляція

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/28480585
Виграв, але довідку так і не дали. Подали апеляцію.:diablo:
Апеляцію виграв, отримав довідку, але сказали, що подадуть касацію і мої пільги скасують. =-OОсь така у нас система, ніби нирку тобі останню віддають.
Пізніше кину посилання, оскільки на сьогодні ухвали ще у базі не має. Бажаю усім до кінця боротися за свої права.
 
Последнее редактирование:

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
з неофіційних джерел стало відомо про наявність наказу МВС від 18.03.2010 №79 «Про організаційно-штатні зміни в Апараті Міністра», відповідно до якого займана позивачем посада була скорочена, та крім цього, скорочені всі аналогічні посади помічників Міністра.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/13710233


________________________________________________________

В жовтні 2008 року ОСОБА_1 звернувся до суду із зазначеним позовом.

В обґрунтування позовних вимог зазначав, що проходив службу в органах внутрішніх справ в 1962 -1984 роках,

http://reyestr.court.gov.ua/Review/26474611
 
Последнее редактирование:

Oboroten365p2

Супермодератор
Команда форума
Регистрация
30 Янв 2009
Сообщения
23,418
Reaction score
50,905

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

13.06.2007 N 8


10. Відповідно до частини п'ятої статті 124 Конституції
України ( 254к/96-ВР ) судові рішення є обов'язковими до виконання
на всій території України і тому вважаються законними, доки вони
не скасовані в апеляційному чи касаційному порядку або не
переглянуті компетентним судом в іншому порядку, визначеному
процесуальним законом, в межах провадження справи, в якій вони
ухвалені.
Виключне право перевірки законності та обґрунтованості
судових рішень має відповідний суд згідно з процесуальним
законодавством.


Оскарження у будь-який спосіб судових рішень,
діяльності судів і суддів щодо розгляду та вирішення справи поза
передбаченим процесуальним законом порядком у справі не
допускається, і суди повинні відмовляти у прийнятті позовів та
заяв з таким предметом.

Органи, які вирішують питання про дисциплінарну
відповідальність та відповідальність за порушення присяги судді,
не наділені законом повноваженнями оцінювати законність судового
рішення.


19. Відповідно до статей 8 та 22 Конституції України
( 254к/96-ВР ) не підлягають застосуванню судами закони та інші
нормативно-правові акти, якими скасовуються конституційні права і
свободи людини та громадянина, а також нові закони, які звужують

зміст та обсяг встановлених Конституцією України і чинними
законами прав і свобод.

Суди при визначенні юридичної сили законів та інших
нормативно-правових актів щодо їх діяльності повинні керуватися
Конституцією України ( 254к/96-ВР ) як актом прямої дії, а тому
постанови Верховної Ради України та інші підзаконні акти державних
органів, якими визначаються питання судоустрою, судочинства і
статусу суддів, у тому числі щодо встановлення порядку призначення
суддів на адміністративні посади та їх звільнення, терміну
повноважень суддів, не підлягають застосуванню як такі, що
суперечать Конституції України.

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/v0008700-07
 

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
ЗАГРАНПАСПОРТ

порядок оформлення та видачі паспорту громадянина України для виїзду за кордон
регламентовано Законом
України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України»,

позивачем надавалась квитанція про сплату державного мита у розмірі 170грн.,

Ані вказаним Законом, ані зазначеними Правилами не визначено обов'язок особи сплачувати будь-які інші платежі під час оформлення та видачі паспорту.

Правовий аналіз вказаної постанови КМУ свідчить про те, що платні послуги можуть бути надані за заявою особи, тобто за наявності у неї бажання отримати таку послугу, а не про обов'язковість замовлення такої послуги з метою, зокрема, оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/29311769
 

mss

Ветеран
Регистрация
14 Окт 2009
Сообщения
9,578
Reaction score
8,460
з метою, зокрема, оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон.
В постанові НІЧОГО не написано про довідку про судимість/несудимість. Як з нею?
 

Alix

Ветеран
Регистрация
2 Янв 2012
Сообщения
19,074
Reaction score
44,253
А кто мешает проверить этот вопрос по "электронке", без красивых сертификатов?
 

mss

Ветеран
Регистрация
14 Окт 2009
Сообщения
9,578
Reaction score
8,460
За великим рахунком - ніхто. Просто, в такому випадку ХТОСЬ не буде отримувати за це грошей, відповідно, ХТОСЬ не буде цими грішми ділитися ще з КИМОСЬ. Не забуваємо, де живем))))))
 

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
В постанові НІЧОГО не написано про довідку про судимість/несудимість. Як з нею?
Особи, які звертаються за отриманням паспорта, сповіщають
дані про себе, відомості про сімейний стан і наявність
неповнолітніх дітей та утриманців, про відсутність обставин, що
обмежують відповідно до цього Закону право на виїзд за кордон.

Стаття 6. Підстави для тимчасових обмежень у
праві виїзду громадян України за кордон

3) стосовно нього у порядку, передбаченому кримінальним
процесуальним законодавством, застосовано запобіжний захід, за
умовами якого йому заборонено виїжджати за кордон, - до закінчення
кримінального провадження або скасування відповідних обмежень;

9) він за вироком суду визнаний особливо небезпечним
рецидивістом чи перебуває під адміністративним наглядом міліції -
до погашення (зняття) судимості чи припинення нагляду.

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3857-12
 

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
РЭС
... ОСОБА_3 не був присутній при складенні відносно нього зазначеного акту (протоколу) №8-1885 від 23.01.2009 року про порушення Правил користування електричною енергією, та не мав можливості бути ознайомленим із змістом даного протоколу, був позбавлений можливості надати відповідні пояснення по факту порушення ПКЕЕ та був позбавлений права безпосередньо бути присутнім при складенні протоколу та вразі чого надавати свої зауваження до акту, та не був повідомлений про розгляд даного акту про порушення ПКЕЕ та не був запрошений на розгляд даного акту комісією з розгляду актів Чернівецького РЕМ ВАТ ЕК «Чернівціобленерго». Беручи до уваги викладене, суд вважає, що акт №8-1885 від 23.01.2009 року про порушення Правил користування електричною енергією, який було складено відносно споживача (особи) ОСОБА_3 не є допустимим доказом, оскільки він є таким, що отримано із порушенням порядку, встановленого законом.

http://jurportal.org/writ/11199718
 
Последнее редактирование:

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215
...З позову вбачається, що ОСОБА_1 вважає постанову по справі про адміністративне правопорушення протиправною, але не просить її визнати такою. Однак суд, відповідно до ч.2 ст.11 КАС України вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, оскільки в даному випадку це потрібно для повного захисту прав, свобод та інтересів позивача та визнає постанову по справі про адміністративне правопорушення протиправною.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/20306802
 

Alex72ua

рядовой
Регистрация
17 Июл 2012
Сообщения
9
Reaction score
8
довідка про пільги

Апеляцію виграв (дивись повідомлення №7), отримав довідку, але сказали, що подадуть касацію і мої пільги скасують.=-O Ось така у нас система, ніби нирку тобі останню віддають.
Пізніше кину посилання, оскільки на сьогодні ухвали ще у базі не має. Бажаю усім до кінця боротися за свої права.
Повний текст апеляційного рішення http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/30661257
 
Последнее редактирование:

m-r

майор
Регистрация
3 Июл 2011
Сообщения
705
Reaction score
1,449
Апеляцію виграв (дивись повідомлення №7), отримав довідку, але сказали, що подадуть касацію і мої пільги скасують. Ось така у нас система, ніби нирку тобі останню віддають.
Пізніше кину посилання, оскільки на сьогодні ухвали ще у базі не має. Бажаю усім до кінця боротися за свої права.
Удачи тебе в касационной борьбе.
 

Бэдуин

/на доске почёта/
Регистрация
3 Авг 2010
Сообщения
1,100
Reaction score
778
Братья славяне, подскажите пожалуйста, КАК (где) из реестра судебных решений взять Постанову окружного админсуда Киева № 2а-7205/11/2670 ?
И ещё - могу ли я ЭТУ Постанову, скачанную из интернета, прилагать к исковому заявлению в суде ?
Заверять её надо или как ??
 

Gascoigne

генерал-полковник
Регистрация
12 Ноя 2008
Сообщения
6,660
Reaction score
6,352
Братья славяне, подскажите пожалуйста, КАК (где) из реестра судебных решений взять Постанову окружного админсуда Киева № 2а-7205/11/2670 ?
И ещё - могу ли я ЭТУ Постанову, скачанную из интернета, прилагать к исковому заявлению в суде ?
Заверять её надо или как ??
В реестре не все документы появляются. Хотя должны быть конечно все. Решения из реестра прилагать можно, однако давать оценку им как доказательствам будет только суд. Заверять ее не надо, да ее вам никто и не заверит. Распечатайте сразу с браузера, чтоб вверху интернет-адрес страницы был.
 

Бэдуин

/на доске почёта/
Регистрация
3 Авг 2010
Сообщения
1,100
Reaction score
778

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215

2. Єдиний державний реєстр судових рішень (далі - Реєстр) -
автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку,
пошуку та надання електронних копій судових рішень.

http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/3262-15

закон дает право- ст.4
3. Для реалізації права доступу до судових рішень, внесених
до Реєстру, користувачу надаються можливості пошуку, перегляду,
копіювання та роздрукування судових рішень або їхніх частин.

вы это право реализуете...
_________________________________________
...Права сторон по делу, гарантированные ЦПКУ, предусматривают право предоставлять суду письменно свои пояснения и т.д. по делу. Я просто оформляю письменные пояснения, ссылаюсь в них на нужные мне решения из реестра, цитирую их и прилагаю к пояснениям. Судья не может отказать в принятии от меня письменных пояснений по делу. Иначе буду нарушены мои процессуальные права...
_________________________________________

....Стаття 214. Питання, які вирішує суд під час ухвалення рішення

2. При виборі правової норми, що підлягає застосуванню до спірних правовідносин, суд зобов'язаний враховувати висновки Верховного Суду України, викладені у рішеннях, прийнятих за результатами розгляду заяв про перегляд судового рішення з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 355 цього Кодексу.
{ Статтю 214 доповнено частиною другою згідно із Законом N 3932-VI ( 3932-17 ) від 20.10.2011 }
_________________________________________

копии с реестра - не есть доказательства.
Решения приобщаются к делу в качестве документов + ссылку на 214 ст.

...я пояснив, що це встановлений факт який не треба доводити, що роздруківки з офіційного ресурсу і отримані законно...

...Взаимоотношения, как с судом так и с любой стороной дела необходимо выстраивать документально.
Оформляете ходатайство о приобщении к материалам дела любого документа который по Вашему мнению может подтверждать Вашу позицию для всестороннего, справедливого и полного разрешения дела в соответствии с законом. При оформлении ходатайства указываете: наименование суда, сторон дела, номер дела. В случае подачи нарочно - обязательна отметка суда на Вашем экземпляре. В случае почтового отправления - с описью вложения (если случай с судом "тяжелый"). Также необходимо помнить об отличиях в действиях сторон при подаче документов, в частности при хозяйственном судопроизводстве обязанность по отправке документов другим участникам процесса возложена на инициирующую сторону.
С наилучшими пожеланиями.
_________________________________________
 
Последнее редактирование:

han

младший лейтенант
Регистрация
19 Май 2012
Сообщения
309
Reaction score
215

выведение за штат


http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/29851159

Справа № 815/738/13-а


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ



05 березня 2013 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:


головуючого судді: Самойлюк Г.П.

при секретарі: Казарян С.Б.

за участю сторін:

позивач: ОСОБА_1

ОСОБА_2- представник по довіреності

відповідач: Жмакова О.О. - представник по довіреності



розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до управління МВС України на Південно-Західній залізниці про визнання нечинним та скасування наказу про звільнення; поновлення на посаді,-


ВСТАНОВИВ:


ОСОБА_1 звернувся з адміністративним позовом до Одеського окружного адміністративного суду, в якому просив визнати нечинним та неправомірним наказ управління МВС України на Південно-Західній залізниці №205 о\с від 28.09.2012 року; поновити на посаді інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці (м. Київ).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що наказ №205 о\с від 28.09.2012 року є безпідставним, необґрунтованим та протиправним, винесений з порушенням норм чинного законодавства України, а саме Закону України «Про міліцію», Положення «Про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ», а тому підлягає визнанню нечинним та скасуванню. Позивач зазначає, що рапорт на звільнення був написаний на виконання усних вказівок керівництва з метою виведення поза штат, у зв'язку з проведенням реорганізації, дата в рапорті (26.09.2012 року) написана не позивачем. У період з 24.09.2012 по 08.10.2012року позивач знаходився на амбулаторному лікуванні в лікарні ГУМВС України в Одеській області. У позивача відсутні поважні причини, що перешкоджають виконанню службових обов'язків, за весь час служби на даній посаді жодних наказів щодо дисциплінарних стягнень відносно нього винесено не було.

У судовому засіданні позивач, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві, підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача позов не визнав, просив відмовити в його задоволенні, пояснивши, що наказ управління МВС України на Південно-Західній залізниці №205 о\с від 28.09.2012 року прийнято на підставі та у спосіб, що передбачений законодавством та відповідно підстави для його скасування відсутні.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 05.03.2013р. позивачу поновлено строк звернення до суду.

Заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.

Наказом управління МВС України на Південно-Західній залізниці №137 о/с від 03.07.2012р. «По особовому складу» призначено ОСОБА_1 на посаду інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці (а.с.6).

Відповідно до наказу управління МВС України на Південно-Західній залізниці № 205 о/с від 28.09.2012р. «По особовому складу» на підставі рапорту ОСОБА_1 від 26.09.2012р., подання начальника відділу громадської безпеки Підгорця В.В. від 26.09.2012р. ОСОБА_1 звільнено у запас (з постановкою на військовий облік) за п. 64 «ж» з 28 вересня 2012 року.

Наказом №32 о/с від 26.02.2013р. «По особовому складу» на підставі висновку стосовно ОСОБА_1 від 22.02.2013р. внесено зміни до наказу №205 о/с від 28.09.2013р. в частині дати звільнення з органів внутрішніх справ з 08 жовтня 2013 року.

Частина 2 ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про міліцію" №565- XII від 20.12.1990р. (надалі Закон №565- XII) міліція в Україні - державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань.

Діяльність міліції відповідно до ст. 3 цього Закону будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.

Статтею 4 Закону України №565- XII встановлено, що правовою основою діяльності міліції є: Конституція України, цей Закон, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України, Загальна декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку.

Порядок проходження служби особовим складом міліції регламентується Законом України "Про міліцію", Положенням про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ Української РСР, затвердженим постановою Кабінету Міністрів УРСР від 29 липня 1991 р. № 114 та Дисциплінарним статутом ОВС України, затвердженим Законом України від 22.02.2006 року № 3460-ІV.

Відповідно п.п. «ж» п. 64 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ Української РСР особи середнього, старшого і вищого начальницького складу звільняються зі служби в запас (з постановкою на військовий облік) за власним бажанням - при наявності поважних причин, що перешкоджають виконанню службових обов'язків.

Судом встановлено, що оскаржуваний наказ прийнято на підставі рапорту ОСОБА_1 від 26.09.2012р. про звільнення із займаної посади інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці, в той час як зазначеним наказом позивача звільнено з органів внутрішніх справ.

В матеріалах справи наявний рапорт про звільнення з органів внутрішніх справ ОСОБА_1 за власним бажанням від 03.09.2012р., проте підставою для звільнення в оскаржуваному наказі зазначено рапорт від 26.09.2012р.

Судом встановлено, що будь-яких змін до оскаржуваного наказу щодо підстав звільнення позивача відповідачем не прийнято.

При прийнятті рішення, суд враховує, що наказ управління МВС України на Південно-Західній залізниці № 205 о/с від 28.09.2012р. «По особовому складу» про звільнення ОСОБА_1 з органів внутрішніх справ у запас (з постановкою на військовий облік) за п. 64 «ж» прийнято на підставі рапорту ОСОБА_1 від 26.09.2012р. про звільнення з займаної посади.

Враховуючи те, що відповідачем не додержано норм законодавства, що регулюють порядок звільнення за власним бажанням з органів внутрішніх справ, суд приходить до висновку про безпідставність звільнення ОСОБА_1 з органів внутрішніх справ на підставі п. 64 «ж».

Таким чином, відповідачем неправомірно прийнято наказ № 205 о/с від 28.09.2012р., в зв'язку з чим останній підлягає скасуванню.

Згідно із вимогами ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

При цьому, у відповідності до ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють не лише чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а й обґрунтовано, добросовісно, розсудливо та безсторонньо. Матеріали справи свідчать, що відповідні положення відповідачем в повній мірі не дотримані.

Відповідно ч. 1 ст. 235 КЗпП, у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір.

В судовому засіданні представник відповідача зазначив, що посада інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці є вільною.

Враховуючи незаконність оскаржуваного наказу, суд вважає, що порушене відповідачем право позивача на проходження служби в органах внутрішніх справ підлягає відновленню шляхом поновлення позивача на посаді інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці.

Відповідно до ст. 256 КАС України негайно виконуються постанови суду про поновлення на посаді у відносинах публічної служби та присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби у межах суми стягнення за один місяць.

Згідно з ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною радою України.

Як вбачається з позовної заяви, позивач просить визнати нечинним наказ про звільнення, який є актом індивідуальної дії. Водночас, такий спосіб захисту (вимога про визнання акта нечинним), як випливає з системного аналізу ст.ст.105, 162, 171 КАС України, може стосуватися лише випадків оскарження нормативно-правових актів. У тих випадках, коли предметом спору є індивідуальний акт, дія або бездіяльність, позовною вимогою за правилами КАС України має бути визнання такого акту протиправним (недійсним, незаконним, неправомірним, скасування). Тому суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача є визнання протиправним та скасування оскаржуваного наказу.

Частиною 2 ст. 11 КАС України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

На підставі вищевикладеного, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, оцінюючи надані сторонами у справі докази у сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню шляхом визання протиправним та скасування наказу управління МВС України на Південно-Західній залізниці №205 о\с від 28.09.2012 року.


Керуючись ст.ст. 2, 9, 11, 71, 94, 122, 160-163 КАС України, суд, -


ПОСТАНОВИВ:


Адміністративний позов ОСОБА_1 до управління МВС України на Південно-Західній залізниці про визнання нечинним та скасування наказу про звільнення; поновлення на посаді, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ управління МВС України на Південно-Західній залізниці №205 о\с від 28.09.2012 року.

Поновити ОСОБА_1 на посаді інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці (м. Київ).

Постанову суду в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді інспектора з дозвільної системи сектору громадської безпеки лінійного відділу на станції Дарниця управління МВС України на Південно-Західній залізниці (м. Київ) звернути до негайного виконання.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку та в строки, встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено та підписано 11 березня 2013 року.


Суддя: Г.П. Самойлюк

__________________________________________________

нормативка

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/26430343

__________________________________________

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/30721610


отрицательное, - нормативка


http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/26813535

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/25496706

 
Последнее редактирование:
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху