Вот кому делать нечего!

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

pankrat12

Ветеран
Регистрация
19 Авг 2010
Сообщения
49,895
Reaction score
139,084
Депутат Львовского облсовета Ирина Фарион требует проверить общественный транспорт Львова на предмет выполнения решения облсовета о запрете музыкального сопровождения в транспортных средствах и уволить водителя маршрутки из-за российской попсы.
Как сообщили в ВО "Свобода", в своем заявлении Фарион сообщила, что 11 июня она попросила выключить музыку в маршрутке, но водитель ей нагрубил.
"В салоне звучала русская музыка. Я попросила выключить музыку, на что водитель бурно, со злостью отреагировал: "Что, она вам мешает?" В свою очередь я сделала призвание на решение Львовского областного совета № 325 от 20 декабря 2011 года 3.6 .5: "Обеспечить во время перевозок отсутствие какого-либо музыкального сопровождения как такового, что угрожает безопасности движения и создает психологический дискомфорт для пассажиров. Предусмотреть наказание за нарушение этого условия". Водитель в несдержанных эмоциях, глотая лексику, выбрасывал из себя обрывки фраз вроде, что ему безразлично решений местных сессий и, мол, вы только и делаете, что "говорите" и "со своим языком носитесь". Музыку этот гражданин в галстуке и костюме так и не выключил", - рассказала Фарион.
Фарион требует созвать депутатскую комиссию инженерного хозяйства, транспорта и связи городского совета и рассмотреть этот случай невыполнения решений местного органа власти, освободить водителя от должности без права водить любое транспортное средство на профессиональном уровне, а также организовать массовые рейды в транспортных средствах с целью проверки выполнения решения сессии Львовского областного совета и привлечь к ответственности всех пренебрежителей указанного решения.
Напомним, депутаты поддержали предложение Ирины Фарион и запретили во время перевозок пассажиров музыкальное сопровождение. Фарион предложила наказывать перевозчиков за нарушение этой нормы.
382550.jpg

http://ru.tsn.ua/politika/voditel-marshrutki-otkazalsya-dlya-farion-otklyuchit-rossiyskuyu-popsu.html
 

Alix

Ветеран
Регистрация
2 Янв 2012
Сообщения
19,303
Reaction score
44,661
Ірина Фаріон: "Ворог ніколи сам не згине, "як роса на сонці"
Євген ГУЦУЛ
Еженедельник 2000 №23, 8-14 июня 2012

ОТ РЕДАКЦИИ

Читателей, возможно, удивит интервью, предлагаемое их вниманию. Но когда мы в мае запускали проект "Навстречу выборам", то обещали дать слово представителям всех политических сил. И сегодня это делаем.

Нет сомнения в том, что многие уже точно знают, за кого будут голосовать. В то же время немало и тех, кто еще определяется со своими симпатиями и антипатиями. Чтобы им было проще ориентироваться в море партийных программ, лозунгов и заявлений, мы и начали наш предвыборный проект. Так что читайте, думайте - выводы делать вам.

"Свободівка" Ірина Фаріон є філологом, причому не тільки за основним місцем роботи, а й у політиці та суспільному житті. Депутати Львівської облради минулої каденції поєднували своє служіння виборцям з регулярними заняттями під орудою п. Фаріон у правильному використанні письмової та усної української мови. Регулярні заняття з чистоти української мови п. Фаріон проводила також і в дитячих садочках.

Один з таких візитів до дітей активно висвітлювався в репортажах моїх колег. Проте, як на мене, філологічні, педагогічні та політичні позиції п. Фаріон багато в чому залишилися невисвітленими. Зрештою, навіть в цей розлогий текст не вдалося вкласти все, що було наговорено в ході інтерв"ю.

Отож, слово Iрині Дмитрівні Фаріон, членові політради ВО "Свобода", депутатові Львівської облради, кандидату філологічних наук, доценту Національного університету "Львівська політехніка".

Оскільки моя співрозмовниця - науковець-філолог, визнав за доцільне запитання скласти з використанням термінології саме філологічного профілю.

"Я не обнімаюся зі слабкими"

- Запитання з лексики. Ви знаєте, з якого моменту стали добре відомі українському загалу...

- Ні, не знаю. Я тоді такий загал вважаю дуже темним і неосвіченим.

- Добре. Ви відвідали дитячий садочок. Наскільки це педагогічно? Можливо, краще було б провести роботу на предмет того, як називати дітей - Марічками чи Машами - з батьками? Адже не діти вирішують, як їх кликатимуть старші.

- Ні. Я вважаю, що мої відвідини в дитячому садочку були надзвичайно вишукані, елегантні, шляхетні й аристократичні. Це була фантастична, дивовижна, м"яка і ніжна забава з дітьми. Рекомендую всім уважно ще раз це подивитися і навчитися саме так у дитячих садочках працювати з дітьми. I з дітьми, і з батьками, і з студентами, і з ким завгодно. Після цього я була не в одному дитсадочку, не в одній студентській аудиторії, не в одному місті нашої країни і робила це саме, і буду далі це робити. Якщо загал це не сприймає, то тому він і є загал. А я працюю на яскраві індивідуальності.

- Письменник Юрко Винничук стосовно вашого першого візиту до садочка з-поміж іншого сказав, що Михайло Старицький і Леся Українка називали Лорою - письменницю Валерію О"Коннор-Вілінську, а Марію Старицьку - Манею, Леся Українка називала Людмилу Старицьку Людя, письменницю Олександру Судовщикову (її псевдонім - Грицько Григоренко) - Шурою, подругу Биковську - Леною, Олена Пчілка свого сина Михайла - Мішою, а дружина називала Михайла Коцюбинського Мусіком, Павла Тичину і Остапа Вишню (Павла Губенка) дружини і друзі кликали Павлушами, Григорія Косинку мати кликала "Гриша"...

- Я не коментую того, що каже Винничук, а просто рекомендую йому прослухати у якогось порядного викладача елементарний курс з культури мовлення і зрозуміти, що "Стьопа", "Федя", "Ваня" - це такий самий суржик, як "тіпа", "карочє", "вапшє". I якщо писатєль Винничук цього не усвідомив, то він має дуже серйозні проблеми із своїм інтелектуальним розвитком.

- У вас була зустріч і з школярами. У 2011 р. під час святкування Шевченківських днів у середній школі №91 Львова ви сказали: "... найважливіше з шевченківського "Заповіту" - це "І вражою злою кров"ю волю окропіте". Не забудьмо цього імперативу великого Шевченка!" Це була метафора чи заклик до прямої дії?

- Це цитування геніального твору Тараса Шевченка.

- На одному з сесійних засідань Львівської облради ваш колега депутат Дейнека завершив виступ цитуванням Шевченка: "Обніміться, брати мої!" Я нічого не пропустив - ви прислухалися були до того заклику?

- Я не пам"ятаю /того виступу/. Але я обнімаюся тільки з тими, кого люблю. Я не можу обніматися зі всіма і ходити зі всіма на каву. Якщо Дейнека такий неперебірливий, то я йому співчуваю.

- Яким має бути коло тих, хто є братами?

- Зараз, у тому політичному моменті, в якому ми перебуваємо, наше поняття "обнімітеся" не виходить за межі Комітету опору диктатурі.

- Якщо слова сприймати відповідно до їх значень, то виглядає так, що Шевченко закликом "Обніміться, брати мої!" звертався до представників одного українського народу, котрі притримуються різних позицій та інтересів. Як на мене, нема сенсу закликати обнятися тих, хто й так єдиний.

- Якщо так, тоді Шевченко мав би обнятися з Бенкендорфом, який його засудив, з тими жандармами, які відправили його на півострів Мангишлак. Але Шевченко гостро негативно проти них висловлювався. Тобто подібне має йти до подібного. Не може обніматись песик з котиком. Вибачте, це буде збоченство, яке ми спостерігаємо в нашому світі. Віл має знатися з волом, а кінь - з конем.

- Професор Грицак, політолог Возняк - це не браття?

- Про що ви говорите?! Це дуже слабкі люди. Вони мені не цікаві. Я не обнімаюся зі слабкими. Я шукаю подібних.

- "Обніміться, брати мої!" - це те саме, що й "Обніміться, сестри мої!"?

- Я думаю, що Шевченко в контексті гендеру, коли вживав слово "брати", мав на увазі усі здорові сили суспільства. Це приємно, коли ти відчуваєш посестру. Я завжди щаслива від того, коли на моїй життєвій дорозі трапляються розумні, самодостатні й сильні жінки, ну і ще щасливіша, якщо трапляються такі чоловіки.

- Як ви, кандидат філологічних наук і націоналіст, ставитеся до видатної української письменниці Ірини Вільде, коли врахувати те, що вона з учасниці національних визвольних змагань стала членом КПРС, головою Львівського відділення Спілки письменників України, членом Спілки письменників СРСР?

- Вона цікава для мене винятково як письменниця. Нам треба навчитися перестати ідентифікувати письменника з його твором. Тобто твір може бути красивий, він може бути класикою, а сам письменник як людина може бути дуже слабким. I це треба людям обов"язково говорити, щоби люди не допускали у свій внутрішній світ гнилих рис характеру, які характерні для письменників. I я думаю, головне наше завдання полягає в тому, щоб персональні якості письменника не переносити на його твір. Тому що на його творі - зокрема на "Сестрах Річинських" - може виховуватися ціле покоління. Але, скажімо, якісь там особистісні її колізії для мене як людини можуть бути зовсім неприйнятні.

"Фаріон" означає "інтриган"... Нехай живе інтрига!"

- Якою є етимологія прізвища Фаріон?

- Розгортаєте словник Бориса Грінченка - і бачите, що "фаріон" означає "інтриган". Це загальновживане слово, апелятив, який є в гуцульських говорах. Я це дослідила в своїй монографії.

- Асоціацію будемо проводити?

- Нехай собі, хто хоче, той проводить, але інтрига - це завжди цікаво. Найкраща, знаєте, яка інтрига в тому світі? Це взаємини між чоловіком і жінкою. Без цієї інтриги перестануть народжуватися діти. Без інтриги не буде жодного літературного шедевру. Без інтриги не буде фантастичної музики. Iнтрига - королева всіх речей. Не інтриганство, а власне інтрига. Бо інтриганство - це так, як є подія, а потім є фарс на цю подію. Ось була історична подія, яка називається більшовицькою революцією. А це, що відбувається зараз, - називається фарсом. Бо це вже не подія - Янукович при владі. Це просто виродження і гниття. Так само "інтрига" і "інтриганство". Так само, як "політика" і "політиканство". Тобто нехай живе інтрига!

- Серед філологів побутує думка, що романтизм став найвищим моментом антипросвітницького руху. Ви як націоналіст активно симпатизуєте романтизмові, ірраціоналізмові. Разом з тим у вас як у науковця не викликають ці дві антонімічні позиції душевного дискомфорту?

- Якщо не приймати романтизм як цінність людську, то не приймати кохання, не приймати любові?! То тоді діти також будуть народжуватися і зачинатися автоматично, технократично і прагматично. Світ буде розвиватися у правильному руслі до того часу, доки його населятимуть романтики. Романтизм не означає відірваність від землі. Романтизм означає одержимість ідеєю. I якщо філологи стали одержимі шлунками, то вони закрили собі майбутнє. Романтизм - надзвичайно продуктивна сила. I те, що поляки мають польську державу, це заслуга в першу чергу видатного романтика Міцкевича. Те, що англійці мають державу, заслуга великого Байрона. Те, що українці мають державу, це заслуга великого романтика Тараса Шевченко і Маркіяна Шашкевича.

- Ви якось публічно зауважили, що маєте застереження до гімну України. В чому суть тих застережень?

- Мені здається, що за теперішніх політичних обставин до нашого славня треба ставитися як до визначної літературної пам"ятки, якою він зрештою і є. Але ворог ніколи сам не згине, "як роса на сонці", - ворога треба знищити зі зброєю в руках, з інтелектом в голові, і з одержимістю в очах. Так от, цей рядок із нашого славня "Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці" нас у жодному випадку не має розсла###ти. Українець має розуміти: якщо він хоче мати самодостатню і сильну державу, він має бути людиною дії, а не мрійником.

- Знищити ворога в межах сучасної Європи, в момент, коли всі владні еліти незалежної України задекларували курс на входження в ЄС?! Там вимагають добросусідських відносин зі всіма країнами-сусідами, вимагають гарантії прав національних меншин...

- Там вимагають добросусідських відносин після того, як вони своїх ворогів знищили ще на межі XVIII-XIX ст., коли були утверджені національні держави. Тому сьогоднішній Німеччині загрожує хіба що те, що вона якийсь час сповідувала філософію мультикультуралізму, яка, на превелике щастя, провалилася з тріском, про що і заявила пані Меркель. Те саме стосується й інших держав. Наприклад, Швейцарії, яка категорично виступила проти того, щоби її країну запруджували мечетями, тобто проти того, аби на терени автентичного населення приходив чужинець і декларував свої цінності. Тому, якщо ми хочемо йти до ЄС, то я розумію, що я маю в першу чергу бути сильна, в мене мають бути потужні збройні сили.

"Любити Ганю Герман?! Ха!"

- А рядок із приспіву в нашім славні "Душу й тіло ми положим за нашу свободу" - це правильно? Наскільки він корелює з християнськими цінностями? Бо відповідно до положень християнства (а ви себе позиціонуєте як прибічницю цього віросповідання), людина не належить собі і не може за власним волевиявленням розпоряджатися своїм тілом, тим більше - душею. І взагалі, чи не є поєднання християнства і націоналізму оксюмороном? Взяти хоча б вас. Правої щоки не підставляєте, де-факто заперечуєте заповідь "Не убий!", часто не стримуєте гніву...

- У християнських цінностях найкраще корелює з абсолютною істиною те, коли Христос зайшов до храму і побачив, як у храмі торгують, то не казав їм з позиції ліберальних: "Торгуйте-торгуйте, вам також треба грошей заробити, кожен мусить собі якось давати раду на цій землі". А догори ногами поперекидував усе, що там було.

- Тоді це уже суперечність в середині самого християнства?

- Це не суперечність в християнстві. Я перепрошую, християнство - це не лавандова водичка, яка зализує рани. Християнство - це ідеологія, яка випікає рани. Християнство - це щоденна глибока робота над своїм внутрішнім світом. Християнство - це щоденна руйнація зла, а не толерування його і заклик до любові. Любити Ганю Герман?! Ха! Може, я ще Нікалая Азарава далжна палюбіть за што-та?! Я ненавиджу людей, які не мають принципів і які є просто ходячими шлунками. I мене християнство не вчить любити їх. Християнство мене вчить любити ближнього. А ближній - це той, який відповідає моєму духові. А не просто будь-хто.

- Христос закликав любити також і ворогів...

- Господь просив з величезною любов"ю їх подолати. Коли я сиджу в хаті, а в мої двері вривається ворог, то я маю сісти з ним на канапу і розповідати йому про любов?!

- За євангеліями - так.

- Та до чого тут євангеліє?! Є любов абстрактна і є любов конкретна. Любити зло - це що, християнство?!

- Та це не я писав про любов до ворогів...

- Я сповідую цінність правди, волі, незалежності, адекватності. Якщо хтось посягає на мою свободу, я маю його знищити! Це мої абсолютні переконання!

- Як ви, християнка, ставитеся до того, що ваш побратим Михальчишин назвав себе буддистом?

- Я як християнка вважаю, що є різні шляхи пізнання Бога і я з великою повагою ставлюся до буддизму, до мусульманства і до інших способів пояснення абсолюту. Iнша річ, що християнство для мене має мої національні обриси. I якщо для мене християнство не має моїх національних обрисів, тоді воно для мене є чужою релігією. А воно для мене є моєю релігією, власне, тому, що мовою церкви, на превелике щастя, вже не є церковнослов"янська, що коли я приходжу до цієї церкви, я бачу вишивані рушники на образах, що християнство синтезоване із давньою традицією наших предків.

Тобто не будьмо такими вузьколобими, а уміймо оцінити різні релігії. Тому що кожна релігія досліджує найважливіше - Творця того світу. Яке я маю право посягати на буддизм, яке я маю право посягати на мусульманство?! Ви що?! А якщо я би народилася в цій культурі?! I я би від неї відступилася, тоді нехай би плюнули мені в обличчя! Я народилася як християнка. Мене хрестили в підпіллі, в греко-католицькій церкві. Все! Це вибір моїх батьків, отже, це мій вибір! Але я могла би народитися деінде. Тому, коли приїжджаю до Туреччини, я намагаюся пізнати їхню культуру, придивляюся до тих людей, я дивлюся, як вони моляться. Я віддаю їм належне у їхній дорозі до пізнання світу. I це так гарно, що світ має багато релігій!

- Для буддистів Бога нема...

- Це є їхня візія світу.

- Статистично підмічений факт: чим більше людина свідомо читає Святе Письмо, тим більше шансів, що вона стане атеїстом. Спіноза виріс у сім"ї рабина, Ніцше - в сім"ї лютеранського священика... Як вам, кандидату наук, вдається залишатися християнкою?

- Процитую, не знаю, кого... По-моєму, це хтось з більшовиків дурний казав, що абсолютизація приводить до абсурду.

- Не такий, виходить, той більшовик дурний?

- Не такий дурний... Може, то не більшовик був...

"Рятуйте Україну, хлопці!". Що це за ідеологія?!"

- Дослідник Бенедикт Андерсон стверджує, що націоналізм є найменш теоретично обґрунтованою ідеологією. Маєте що сказати цьому панові?

- Націоналізм визначається ідентичністю. Перший, хто формалізував питання ідентичності в українській культурі, був Мелетій Смотрицький. У своїй праці "Верифікація невинності" (це 1621 рік), він визначив поняття нації як кровно-духовної спільноти. Якщо говорити категоріями простими, це легко і просто екстраполюється на родину. Моя родина для мене завжди буде передусім. Моя мама для мене завжди буде передусім. Моя дитина для мене завжди буде передусім. Українець для мене завжди буде передусім. Тобто, я екстраполюю ці поняття, генетичні, на поняття цілої нації. I я буду тиснути руку кожному полякові, росіянинові, сербові, який буде думати також так, що його культура, його нація - передусім. Всім решті стисну руку.

- Ви кажете, що мама, дитина - передусім. Але є інша біологічна обставина, відповідно до якої найбільшими ворогами серед живих істот є рідні брати, представники одного виду, бо вони конкурують за один і той самий ресурс. Першим убивцею в біографії людства був Каїн, брат Авеля. Тож, виходить, що кровна спорідненість не є абсолютною у справі ідентифікації?

- Дуже дякую вам за запитання. Я в першу чергу сповідую принцип ідеалістичний, духовну програму. Тому вважаю, що українець, який відступився від своєї історії, традиції, мови і культури, - який він, до чорта, українець?! Часом доводиться чути: "Та я український патріот, але не знаю української мови". То йди полікуйся тоді! Ти десь такого поляка бачив, який казав, що він польський патріот, але не знає польської мови?!

- Мені видається, що не вся вина за втрату ідентичності може лежати на таких українцях? Польський патріотизм тримається на дуже активній виховній роботі у школах, вузах і т. д.

- Так. Дуже правильно. Це ще в ХIХ столітті казали, що польська нація стала творитися тоді, коли з рук польської мами було вибито французький роман і Сенкевич дав в руки кожній польській жінці свій роман. Це по-перше. А по-друге, ця нація ніколи не комплексувала в загрозливих масштабах. У XIV-XV століттях поляки зазнали сильних чеських впливів. Якщо читати літературу того часу, то німці знущаються з поляків і звинувачують їх у тому, що вони не патріоти. Те саме кажуть і чехи. Але поляки на це не зважали, а просто, як вони казали, полірували свій власний стиль. Не думали про те, що їхня мова не має засобів для вираження думок, а вперто і послідовно тою мовою перекладали Біблію, євангелія, молитви і так далі. I першим поліратором польської мови був напівукраїнець-напівполяк Ніколай Рей. Ось такі цікаві речі. Не було би в XVI столітті Ніколая Рея, не було би Адама Міцкевича на початку XIX століття.

- Ви якось назвали Бандеру цікавим філософом-ідеалістом...

- Так. Iдеалістом-практиком ще й до того всього.

- Але як науковець ви не можете не знати, що ідеалістичне бачення світу часто не відповідає дійсності. Ідеалістичні концепції зазвичай спрощують бачення світу, вдаються до спекуляцій (у філософському розумінні цього слова), екстраполюють на реальність не притаманні їй риси. Впровадження ідеалістичних концепцій на практиці нерідко супроводжується трагічними конфліктами і очікуваних результатів не дає. В перші роки української незалежності ми мали в кількох областях урядування патріотів-ідеалістів...

- Якщо ідеалістичні концепції спрощують, то що ж тоді ро###ть матеріалістичні?! Iдеалістична концепція перш за все пориває до первинності людської ідеї. Щодо останнього вашого зауваження... Ну які це були українські ідеалісти?! Це хлопці, які себе поназивали Рухом... "Рятуйте Україну, хлопці!". Що це за ідеологія?! Яка ідеологія керувала тими хлопцями, скажіть, будь ласка! Чесно кажучи, вони думали, що зло можна подолати у ліберальний і ніжний спосіб. Їхня м"якотілість, їхня внутрішня слабодухість врешті-решт і привела до влади класичну банду. Це не ідеалізм - це внутрішнє безсилля. Це невміння адекватно діяти. А діяти треба було жорстко, рішуче. Чесно кажучи, можливо, за тодішніх обставин і не було сформованої навіть такої касти людей, яка би так діяла. Вони ж усі були вирощені у цьому, совєцькому, режимі. Пам"ятаю, я тоді була така "дівцинка маленька", і коли за тим спостерігала, я розуміла, що то були абсолютно чужі для мене люди. Я тоді навіть не розуміла, чому. Та, власне, тому, що внутрішньо вони були наcправді дуже слабкі. I це не зі сфери романтизму, не зі сфери ідеалізму - це зі сфери інфантилізму і наївності.

- Прошу вас як філолога розібратися з категорією часу у реченні, висловленім вашим побратимом Михальчишиним: "Наша бандерівська армія перейде Дніпро, перейде Донецьк і викине ту синьожопу банду, яка сьогодні узурпувала владу, з України". Який це час, скоромайбутній, середньомайбутній, далекомайбутній?

- Те, що суспільна свідомість у країні кардинально змінюється, ми це бачимо, і нам не треба чекати назавтра - досить сьогодні поїхати в той Донецьк і послухати, що каже народ про ту владу, яку він обрав.
http://smi.liga.net/articles/2012-06-12/5818288-rina_far_on_vorog_n_koli_sam_ne_zgine_yak_rosa_na_sonts_.htm

Чем больше читаю бред, который она несет, тем чаще вспоминаю, какая все- таки в СССР была квалифицированная, гуманная и ненавязчивая психиатрическая помощь. Ходила бы сейчас ежемесячно к психиатру, рассказывала о своих идеях, затем получала баночку пилюлей (возможно- даже бесплатно) и было бы всем хорошо. Ей в первую очередь.
 

Oboroten365p2

Супермодератор
Команда форума
Регистрация
30 Янв 2009
Сообщения
23,419
Reaction score
50,912
Alix, на будущее, пожалуйста, не нужно так "многа букафф" :nea:
Ниасилил :crazy::nea:
 

Урядник

/на доске почёта/
Регистрация
17 Апр 2010
Сообщения
23,675
Reaction score
47,612
Та Фарион,то дамочка,на всём делающая пиар...её даже МСМ не любит))
 

mss

Ветеран
Регистрация
14 Окт 2009
Сообщения
9,578
Reaction score
8,460
даже МСМ не любит
6ля, коли вже мій нік хтось навчиться писати??????????????:(

Ги))) Вона застара, щоб я її любив. :crazy:Далеко не все, але дещо вона говорить правильно. Ще б вона це дещо менш емоційно говорила.........
 

SHtanga

генерал-полковник
Регистрация
1 Авг 2010
Сообщения
7,923
Reaction score
20,088
але дещо вона говорить правильно
УУУ вуйку как бы ваш ник после этого в МММ не переделали. А ещё недавно вы её редиской называли, ну понятно выборы скоро...
 

SHtanga

генерал-полковник
Регистрация
1 Авг 2010
Сообщения
7,923
Reaction score
20,088
А ви знаєте хоч одного політика, який би говорив ВСЕ правильно, або ВСЕ - неправильно? =-OПокажіть мені його:blum:
Так я и в политику не лезу ;) и поэтому могу людям честно в глаза смотреть.
 

nukus

подполковник
Регистрация
16 Мар 2012
Сообщения
934
Reaction score
800
Попадались вполне обоснованные соображения насчет того, что это тягниб-ковскую "Свободу" финансирует именно действующая власть. Зачем? А затем! Ну, "не любит" народ власть традиционно, и есть за что. И вот выпускают таких вот клованов с ответственным партийным заданием: совершать совершенно идиотские демонстративные выходки и делать подобные заявления. Потом каждый пук вот таких идиотов и идиоток мгновенно пиарят до события государственного масштаба, исподволь этим подводя народ к мысли: да, власть конечно у нас не ахти, но хоть вменяемая, а "противники власти" - совсем уж отморозки. Так что уж лучше пусть "янукович" (обобщенно) Все это элементы программы манипуляции сознанием по стабилизации общественных процессов. И все довольны, и "бурление говн" в социуме в установленных пределах допустимого.
 
Последнее редактирование:

getikalex

майор
Регистрация
10 Апр 2010
Сообщения
808
Reaction score
1,067
Мягко говоря не очень люблю свободовцев и бандеровцев, и увидев их на экране молча просто переключу канал . Но когда открывает рот эта карга - появляется желание как-то резко оборвать любые связи с той частью Украины, которую она представляет. Мне неприятно, что они граждане того же государства, что и я.
Никогда они мне братьями не будут.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху